فروش گرانول پی وی سی شفاف

گرانول پی وی سی مواد اولیه تولیدات در صنایع صنعتی، تجاری و خانگی است. بازار خرید و فروش گرانول در ایران بسیار داغ است و قیمت گرانول های پی وی سی به صورت عمده با یکدیگر تفاوت دارد. شما میتوانید بهترین قیمت روز و عمده این محصول را از ما بپرسید.

گرانول  پرکاربردترین مواد در صنعت پلاستیک سازی و پتروشیمی است که عمدتاً در پتروشیمی های اروند، بندر امام و آبادان تولید می شود. در حقیقت از ترکیب نوعی مواد بازیافتی  و مواد اولیه پودری گرانول پی وی سی به دست می آید، به عبارت دیگر از پلیمری زا سیون پلیمر پلی اتیلن به دست می آید که صد در صد قابل بازیافت می باشد. به طور کل از تمام مواد پلیمری گرانول را می توان به وجود آورد و فرق بین گرانول پلیمر در خواص فیزیکی آن است این پلمیر بهترین گزینه برای جایگزین کردن موادی مانند شیشه ها و چوب و حتی فلزات گران قیمت می باشد.

مجموعه ی ما با در نظر گرفتن تمام کارایی های این محصول اقدام به فروش و عرضه ی مستقیم این نوع گرانول کرده است.این محصول در بهترین کارخانه های سطح کشور تولید شده است و با قیمت مناسب به فروش می رسد. شما می توانید با مشاوران فروش سایت آراد برندینگ ارتباط بر قرار کنید و اقدام به ثبت سفارش و خرید یا تجارت این نوع محصول نمایید. همچنین بعد از استفاده ی این محصول در کارگاه های خود می توانید میزان رضایت خود را از انواع گرانول پی وی سی خریداری شده از سایت ما در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.خرید شما از سایت ما به صورت مستقیم می باشد و قیمت محصول خریداری شده توسط شما تا حد زیادی کاهش می یابد.

گرانول پی وی سی نرم

کارایی مطلوب این نوع گرانول پی وی سی نرم باعث شده تا شکلهای مختلفی از این محصول تولید شود. این گرانول به صورت پودر شده می باشد و کارایی مختص به خود را دارد. گرانول پی وی سی که پلیمر می باشد دارای تکه های کوچک و ریزی هستند که برای مصارف مختلفی مانند تولید وسایل پلاستیکی به کار می رود.

کارایی مطلوب آن باعث شده تا بیش از پیش اقدام به تولید این محصول کنند و حجم زیادی از آن را به بازار عرضه نمایند تا کارخانه های مختلفی در سطح کشور مورد استفاده قرار داده و اقدام به تولید ابزارهای پلاستیکی کنند.پلاستیک از موادی تهیه شده است که قابل بازیافت می باشد.

امروزه جهان به سمتی پیشروی دارد که هر روزه افراد در حال تولید میلیونها تن زباله می باشند. زباله های پلاستیکی قابل بازیافت هستند که اغلب از گرانول پی وی سی شفاف تهیه شده اند. کارایی هر یک از گرانولهای شفاف، نرم و سخت متفاوت می باشد.گرانول شفاف مرغوب تر از دیگر گرانولها می باشد و در تهیه ی بسیاری از اقلام پزشکی از این گرانول استفاده می شود.لوله های پزشکی که رنگ پلاستیک آنها شفاف می باشد از گرانول شفاف تولید شده است.لوله های آندوسکوپی نیز از این نوع پلیمر می باشد که شفافیت آن نیز قابل قبول پزشک می باشد.این پلیمر نسبت به پلیمرهای دیگر مقاوم در برابر حرارت می باشد همچنین وزن آن نیز بسیار سبک می باشد.

قیمت گرانول پی وی سی

قیمت روز محصولات در بازار از مسائلی است که امروزه از آن بسیار صحبت می شود. قیمت گرانول پی وی سی به نرم بودن و سخت بودن آن هم بستگی دارد، ترکیبات گرانولی به دو صورت گرانول سخت و نرم تقسیم می‌شوند. نوع سوخت آن در لوله و اتصالات، پنجره سازی، حفاظ های جلوی پنجره و نرده صنایع ساختمانی به کار گرفته می شود. اما نوع نرم آن در تولید سیم و کابل، کاغذ دیواری، سفره و پرده حمام به کار می رود. مواد پلاستیکی نرم و انعطاف پذیر از گرانول نرم تولید می گردد زیرا این گرانول از مواد غیر بازیافتی و خام با کیفیت به دست می آید. گرانول های سخت به خاطر بازیافتی بودن مواد شان از قیمت کمتری در مقایسه با نوع نرم برخوردار هستند.

در حال حاضر شاهد این هستیم که خرید و فروش گرانول پی وی سی در ایران به صورت عمده برای مصارف صنعتی به انجام می شود. لفظ گرانول به خودی خود جزو مواد ساختنی نیست و فقط به شکل خاص اشاره می نماید و حرف بعد از آن، مشخص کننده کاربردش است. گرید هایی که در گرانول پی وی سی نام برده می شود کیفیت آن را مشخص می نماید.اگر حجم مواد اولیه در تولید آن بالا باشد از گریل بالاتری تشکیل شده، اما در مقابل قیمت آن آن پایین می یاید چرا که این امر یعنی زیاد بودن مواد اولیه در داخل کشور که موجب قیمت پایین قطعات پلاستیکی در برابر قطعاتی با جنس دیگر می شود.

پست بعدی

ببینید | رفتار ماموران یگان ویژه با کودکی که از آن‌ها ترسیده است

ی اکتبر 9 , 2022
امروز در غرب تهران مادری کودک خود را نزد مأمور پلیس برد و از مأموران یگان ویژه خواست تا با کودک صحبت کند تا کمی از استرس و نگرانی آن کودک کم شود. منبع: مهر

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000