جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره آنتالیا نصیب پژمان جمشیدی شد

اعتمادآنلاین|

فیلم «علفزار» ساخته کاظم دانشی در پنجاه و نهمین جشنواره فیلم آنتالیا حضور یافت و در خاتمه این جشنواره موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر مرد برای پژمان جمشیدی شد.

به گزارش ایسنا، «علفزار» اولین ساخته کاظم دانشی به تهیه‌کنندگی بهرام رادان، روی موضوع حساس اجتماعی دست گذاشته و پژمان جمشیدی نقش اصلی آن را به عنوان یک بازپرس ایفا می‌کند. سارا بهرامی، ستاره پسیانی، ترلان پروانه، مائده طهماسبی، مهدی زمین پرداز و صدف اسپهبدی از جمله بازیگران آن هستند.

این فیلم در بخش سودای سیمرغ چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت و در چندین رشته نامزد و در نهایت برنده چهار جایزه بهترین صداگذاری، بهترین تدوین، بهترین نقش مکمل زن (صدف اسپهبدی) و بهترین فیلمنامه را گرفت.

جشنواره فیلم آنتالیا از تاریخ ۱ تا ۸ اکتبر (۹ تا ۱۶ مهر) برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

پرداخت وام ۴۵۰ تا ۶۰۰ میلیون تومانی به ساکنان بافت فرسوده

ی اکتبر 9 , 2022
ایسنا نوشت: معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه نوسازی و بهسازی حدود ۱۰۹ هزار واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در حال انجام است گفت: سقف وام نوسازی ۴۵۰ میلیون تومان و در اطراف حرم‌های مطهر چهار شهر مشهد، قم شیراز و تهران ۶۰۰ میلیون تومان است.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000