جزئیاتی از هک شب گذشته صدا و سیما؛ پخش فایل آلوده ناشی از هک پلی‌اوت شبکه خبر بود

اعتمادآنلاین|

یک منبع آگاه در سازمان صدا و سیما در گفت و گویی درباره نتایج اولین بررسی‌ها پیرامون هک شب گذشته صدا و سیما، گفت: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد پخش فایل آلوده در اخبار ساعت ۲۱ روز شنبه ناشی از هک پلی‌اوت شبکه خبر بوده است.

به گزارش ایرنا در ادامه این گفت و گو آمده است: پشت صحنه برخی خبرسازی‌ها و شایعات منتشرشده و اکانت‌های سازمانی، برخی گروه‌ها و جریان‌ها هستند که تضعیف مدیریت سازمان صداوسیما را دنبال می‌کنند.

وی با اعلام اینکه بعد از هک ۷ بهمن ۱۴۰۰ هیچ کدام از نهادهای مسئول حتی یک ریال نیز به امن‌سازی شبکه سازمان کمک نکردند گفت: بررسی‌های فارنزیک هک سال گذشته مشخص کرد مهاجم از خردادماه ۱۴۰۰ در شبکه سازمان حضور داشته و فرایند امن‌سازی شبکه های سیما موفق بوده است.

اما شبکه خبر به واسطه ماهیت خبری خود دسترسی‌های ویژه‌ای داشته که بعد از رخداد اخیر در حال امن‌سازی است.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

دستگیری زن و شوهر سارق در تعقیب و گریز پلیسی

ی اکتبر 9 , 2022
اعتمادآنلاین| زن و مردی که با همکاری یکدیگر خودروهای سواری را سرقت می‌کردند، دستگیر شدند. به گزارش اعتماد آنلاین، ماموران کلانتری ۱۰۶نامجو درحال گشت‌زنی به راننده و سرنشین یک دستگاه خودرو سواری مزدا۳ که در حال تردد بود و با مشاهده ماموران تغییر مسیر داد، مشکوک شدند. ماموران تردد خودرو […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000