سقف تراکنش کارگزاری‌های بورس ۱۰ برابر شد

اعتمادآنلاین|

طبق اعلام بانک مرکزی ‌با مصوبه هیئت‌عامل این بانک و به منظور تسهیل معاملات در بازار سهام، سقف تراکنش درگاه‌های پرداخت اینترنتی و کارتخوان کارگزاری‌های بورس از ۵۰۰ میلیون ریال به ۵۰۰۰ میلیون ریال (۱۰ برابر) افزایش می‌یابد.

به گزارش ایسنا، به گفته سخنگوی بانک مرکزی، این مصوبه یکی از مطالبات سازمان بورس و اوراق بهادار بود که چندی پیش در کارگروه مشترک سازمان بورس و بانک مرکزی مطرح شده بود.

قمری وفا گفت: تصمیم دیشب هیئت عامل بانک مرکزی در راستای هم افزایی بازار پول و بازار سرمایه بود که با افزایش سقف تراکنش کارگزاری‌های بورسی، نقل و انتقال وجوه بین مشتریان کارگزاران و صندوق های سرمایه‌گذاری تسهیل خواهد شد، ضمن آنکه معاملات اوراق بهادار نیز روان‌تر می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

 مجتبی پوربخش، مجری صداوسیما در پی اظهاراتی درباره‌ رخدادهای اخیر، از آنتن کنار گذاشته شد

ی اکتبر 9 , 2022
ایسنا نوشت: برنامه «فوتبال یک» از روز پنجشنبه ـ ۱۴ مهر ماه ـ بعد از دو هفته تعطیلی با تغییر مجری بار دیگر به آنتن شبکه ورزش بازگشته است. مجتبی پوربخش که به عنوان مجری و تهیه‌کننده برنامه «فوتبال یک» شناخته می‌شود، در پی اظهاراتی درباره‌ی حوادث هفته های اخیر، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000