نه طرح و نه لایحه‌ای درخصوص اصلاح شیوه گشت ارشاد در مجلس مطرح نشده

اعتمادآنلاین|

محمدصالح جوکار، رئیس کمیسیون شوراها درباره سخنان سخنگوی شورای نگهبان درباره اینکه اختیار اصلاح شیوه گشت ارشاد با مجلس شورای اسلامی است، گفت: درحال حاضر چنین موضوعی در مجلس شورای اسلامی مطرح نشده است. در این خصوص نه طرح و نه لایحه‌ای به مجلس نیامده است.

به گزارش ایلنا، بخش هایی از گفت و گوی جوکار را در ادامه می خوانید:

*این که گفته می‌شود دولت باید درخصوص اصلاح شیوه گشت ارشاد اقدام کند، از لحاظ آیین‌نامه‌ای ابتدا دولت باید به این موضوع ورود کند یا مجلس شورای اسلامی؛ هم دولت می‌تواند لایحه در این خصوص به مجلس ارائه کند هم نمایندگان می‌توانند درباره‌اش طرحی به صحن بیاورند.

*ما در کمیسیون‌ شوراها گزارشات‌مان را از همه جا دریافت کرده‌ایم، همان طور که قبلا هم اعلام کردیم منتظر گزارش نهایی پزشک قانونی در موضوع سم شناسی و پاتولوژی بودیم که این گزارش هم ارائه شد.

*ما گزارش‌مان را مبتنی بر گزارش پزشکی قانونی که داده است نهایی و تقدیم هیات رئیسه می‌کنیم آن زمان دیگر هیات رئیسه تصمیم می‌گیرد که در صحن قرائت شود یا خیر.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 1

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 1 رای مخالف

پست بعدی

عکس‌های زن غریبه؛ انگیزه مادر و دختر برای قتل پدر خانواده

ی اکتبر 9 , 2022
اعتمادآنلاین| اعترافات تکاندهنده مادر و دختری که به اتهام قتل پدر خانواده در مشهد بازداشت شده‌اند، در حالی به تصاویر یک زن غریبه در شبکه اجتماعی وات اپ گره خورد که هنوز ابعاد دیگری از این جنایت وحشتناک در پرده ابهام قرار دارد. به گزارش روزنامه خراسان، هنوز یک ساعت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000