مخاطبان، بلیط «جنگ جهانی سوم» را از گیشه پردیس سینمایی مگامال بخرند

اعتمادآنلاین|

پخش‌کننده فیلم «جنگ جهانی سوم» خبر داد که پس از رفع مشکلات فنی، اکران محدود این فیلم ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، محمد شایسته، مدیرعامل شرکت پخش شایسته فیلم بیان کرد: با توجه به اینکه فیلم «جنگ جهانی سوم» به عنوان نماینده ایران در اسکار انتخاب شده، باید یک هفته در ایران اکران شود و قرار بر این شد که در یکی از سالن‌های پردیس سینمایی مگامال به نمایش درآید. برنامه‌ریزی ابتدایی برای اکران محدود «جنگ جهانی سوم» از روز پنج‌شنبه هفته گذشته بود اما مشکلاتی در دی‌سی‌پی فیلم وجود داشت که ادامه نمایش را با مشکل مواجه کرد.

وی یادآور شد: برای تماشای فیلم «جنگ جهانی سوم» ظرفیت بسیار محدودی داریم و به همین دلیل امکان بلیت فروشی اینترنتی نیست. در حال حاضر هم با توجه به رفع نقص فنی، اکران فیلم در پردیس سینمایی مگامال ادامه دارد و مخاطبان علاقه‌مند می‌توانند با مراجعه به گیشه این سینما برای تهیه بلیت اقدام کنند. البته برنامه‌ریزی‌ها برای اکران گسترده فیلم در سینماهای کشور در آینده انجام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

افزایش تعداد شهرهای در وضعیت آبی کرونا

ش اکتبر 8 , 2022
اعتمادآنلاین| طبق آخرین وضعیت رنگ‌بندی کرونایی شهرهای کشور، تعداد شهرهای با وضعیت قرمز همانند هفته‌های گذشته در عدد صفر و تعداد شهرهای با وضعیت نارنجی نیز به ۱۸ شهر رسید. به گزارش ایسنا، بنابر اعلام وزارت بهداشت و طبق آخرین وضعیت رنگبندی شهرهای کشور و بر اساس آخرین به روز […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000