اقامت در هتل های تهران با سفرمارکت

اعتمادآنلاین|

هتل های تهران کم نیستند و هرکدام با امکانات خاص خود به درجه‌های گوناگونی دسته بندی شده‌اند. شما بسته به بودجه‌ای که دارید می‌توانید در هر نوع هتل اقامت کرده و از سفرتان لذت ببرید. در این مقاله قصد داریم تا به یکی از مهم‌ترین خدمات گردشگری، یعنی رزرو هتل از سفرمارکت بپردازیم تا اگر قصد عزیمت به پایتخت را دارید بتوانید بهترین گزینه را برای اسکان بیابید.

چرا اسکان در هتل؟

شاید از خود بپرسید که چرا باید در سفر به تهران در هتل‌ها اقامت کرد؟ در تهران گزینه‌های زیادی برای اسکان وجود دارد که شامل هتل، خانه معلم، خانه مسافر و مهمانسرا است. اما هرکدام از آن‌ها مشخصه‌های خاص خود را دارند و در نوع خدمات با یکدیگر متفاوت‌اند. به طور معمول هتل های تهران دارای بهترین امکانات‌اند و ویژگی‌هایی دارند که شاید دیگر مراکز اقامتی نداشته باشند.

تفاوت هتل های تهران با دیگر مراکز اسکان

شاید از خود بپرسید که چه تفاوتی بین هتل‌ها در تهران و دیگر مراکز اقامتی وجود دارد؟ در پاسخ باید بگوییم که هتلها بسته به درجه خود امکانات بهتری دارند. روم سرویس، خدمات خانه داری، مینی بار و غیره از جمله اصلی‌ترین امکانات هتل های تهران است که در جاهای دیگر عرضه نمی‌شود. برای مثال شما با اجاره خانه مسافر خدمات خانه داری و یا روم سرویس دریافت نمی‌کنید. همچنین نوع راحتی که در هتل‌ها وجود دارد شاید در مهمانسراها وجود نداشته باشد. البته لازم به یادآوری است که نظافت مراکز اقامتی نیز به پای هتل‌ها نمی‌‌رسد که خود مسئله‌ای مهم است.

خدمات هتل های تهران چیست؟

همانگونه که پیشتر گفتیم هتل های تهران بسته به درجه خود خدمات متنوعی ارائه می‌کنند. از مینی بار و رستوران گرفته تا استخر و سونا! از اتاق سیگار و لاندری و زمین تنیس گرفته تا سالن مراسمات! همگی این موارد بسته به درجه هتل است که در تعیین قیمت اتاق‌ها نیز تاثیر دارد. به همین دلیل باید بدانید که هرچه خدمات هتل لوکس‌تر و کامل‌تر باشد قیمت اتاق نیز بالاتر است. اما اگر بخواهید در هتلی با قیمت نه چندان زیاد اقامت کنید نباید انتظار خدمات لاکچری داشته باشید. در این گونه مراکز اقامتی خدمات ساده‌ای مانند صبحانه، اینترنت رایگان و پارکینگ وجود دارد و امکانات لوکس مانند سونا و استخر ارائه نمی‌شود. پس بسته به هزینه‌ای که برای اسکان خود در نظر گرفته‌اید خدمات دریافت خواهید کرد.

انواع هتل های تهران

خوب است بدانید که تهران به دلیل پایتخت بودن انواع هتل و مراکز اقامتی را در خود جای داده است. این شهر انواع هتل آپارتمان، هاستل و هتل بوتیک در این شهر یافت می‌شود که مشخصه‌های خاص خود را دارند و بعضا از لحاظ معماری برایتان جالب‌اند. همین تنوع باعث شده تا در قیمت آن‌ها نیز تفاوت‌های بارزی دیده شود که در هنگام رزرو پس از خرید بلیط لحظه آخری هواپیما باید به آن توجه نمایید. لذا نگران نباشید زیرا بسته به سلیقه و بودجه خود حق انتخاب زیادی دارید.

1-2

بهترین هتل های تهران

از آنجایی که تعداد هتل های تهران زیاد است پس حق انتخاب زیادی هم دارید؛ اما بهترین آن‌ها کدامند؟ از میان این همه هتل در پایتخت می‌توان گفت که هتل اسپیناس پالاس، هتل پارسیان انقلاب، هتل هما، هتل آپارتمان تاج محل، هتل لاله و هتل پرشین پلازا جز بهترین‌ها به شمار می‌آیند. این هتل‌های ۵ستاره خدمات لاکچری دارند و به همین دلیل مورد توجه مسافران خارجی هم قرار می‌گیرند. از دیگر هتل های خوب تهران می‌توان به هتل آتانا، هتل آرامیس، هتل سیمرغ، هتل آماتیس و هتل بزرگ اشاره کرد که در دسته هتل‌های ۳ و ۴ ستاره تهران قرار دارند.

هتل های اقتصادی در تهران

اگر خواهان اسکان در هتلی نه چندان گران هستید ما به شما هتل‌هایی مانند هتل فردوسی، هتل نادر، هتل روما، هتل امیرکبیر، هتل ساسان، هتل آپادانا و آراد را پیشنهاد می‌کنیم. این مراکز اقامتی نه چندان لوکس به عنوان هتل‌های ۱ و ۲ ستاره شناخته می‌شوند و امکانات اولیه مورد نیاز مسافران را تقدیمشان می‌کنند. درباره اسکان در این مراکز اقامتی بهتر است پیش از رزرو از خدمات آن‌ها مطمئن شوید و سپس اقدام به رزرو نمایید.

چند نکته کاربردی

  • برای اسکان در هتل های تهران حتما باید کارت شناسایی خود را در هنگام ورود به هتل تحویل دهید.
  • هتل‌های لوکس در هر اتاق صندوق امانات دارند و وسایل ارزشمند خود را می‌توانید در آنجا قرار دهید.
  • در همه هتل‌ها هزینه مینی بار جداگانه محاسبه می‌شود.
  • در هنگام رزرو تعداد مسافران و تاریخ ورود و خروج را به طور دقیق وارد نمایید.

2

برای رزرو هتل های تهران از کجا شروع کنیم؟

سفرمارکت به عنوان یک پلتفرم جامع گردشگری تلاش دارد تا بهترین هتل های تهران را برایتان رزرو کند. برای این کار تنها کافیست در وب سایت ما پس از خرید اینترنتی بلیط قطار یا هواپیما به بخش رزرو هتل رفته و تاریخ ورود و خروج خود را به ثبت برسانید. با این کار صفحه‌ای شامل انواع هتل‌ها به شما نشان داده می‌شود که از بین آن‌ها حق انتخاب دارید. در این صفحه قیمت اتاق‌ها، تصاویر هتل و آدرس آن در معرض دید قرار گرفته است.

چگونه هتل رزرو کنیم؟

پس اینکه هتل های تهران به شما نشان داده شد با انتخاب یکی از آن‌ها وارد صفحه‌ای جدید می‌شوید. در این صفحه عکس‌های بیشتر از هتل، توضیحات، و خدمات هتل شرح داده شده است و به شما در انتخاب بهتر کمک می‌کند. همچنین می‌توانید فاصله هتل از دیدنی های تهران و موقعیت آن را بر روی نقشه ببینید. نکته‌ای که باید بدانید این است که در این صفحه آژانس عرضه کننده با قیمت پیشنهادی به شما نشان داده شده است و با انتخاب دکمه مشاهده و خرید وارد صفحه‌ای جدید می‌شوید. در نهایت با تایید خرید خود اقدام به پرداخت هزینه کرده و رزرو خود را نهایی می‌کنید.

مزایای خرید از سفرمارکت

چرا باید از سفر مارکت خرید کنیم؟ جواب ساده است؛ تنوع در آژانس‌های عرضه کننده و قیمت‌های ارائه شده! با نگاهی اجمالی به وب سایت ما متوجه می‌شوید که آژانس‌های مسافرتی مختلفی به ارائه خدمات گردشگری می‌پردازند و با تنوع خدمات و قیمت‌ها رو به رو هستید. به همین دلیل گزینه‌های زیادی پیش رو دارید و کار رزرو را برایتان آسان می‌کند. در واقع با سفرمارکت می‌توانید آژانس‌های مختلف و خدماتشان را به صورت یک جا مقایسه کرده و اقدام به خرید کنید؛ چه ازین بهتر!

3

دیگر مزیت‌های خرید از سفرمارکت

  • قیمت‌های متنوع و عالی
  • پشتیبانی آنلاین
  • امکان رزرو از طریق اپلیکیشن
  • درگاه پرداخت امن
  • امکان مقایسه قیمت‌ها

نصب اپلیکیشن سفرمارکت

شما علاوه بر استفاده از وب سایت ما می‌توانید با نصب اپلیکیشن سفرمارکت اقدام به رزرو هتل کنید. برای این کار تنها کافیست این برنامه را بر روی تلفن همراه خود نصب کرده و در ان حساب کاربری بسازید. بد نیست بدانید که با نصب اپلیکیشن سفرمارکت می‌توانید در قرعه کشی‌های ما شرکت کرده و از جوایز ارزنده برخوردار شوید. همچنین می‌توانید از تخفیف‌های ما مطلع شده و با قیمت‌هایی باورنکردنی اقدام به رزرو کنید.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

وزارت بهداشت از نصب دوربین در اتاق‌های عمل عقب‌نشینی کرد

ج اکتبر 7 , 2022
اعتمادآنلاین| چندی قبل خبری منتشر شد مبنی بر اینکه قرار است به منظور جلوگیری از ورود افراد غیر پزشک به اتاق‌های عمل و دخالت در اعمال جراحی، دوربین‌هایی نصب شود که بر عملکرد تیم جراحی نظارت شود. به گزارش مهر،حالا، نامه‌ای از معاونت درمان وزارت بهداشت به دانشگاه‌های علوم پزشکی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000