نتانیاهو از بیمارستان مرخص شد

اعتمادآنلاین|

رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه چهارشنبه اعلام کرده بود که نتانیاهو در مراسم نیایش در کنیسه‌ای در شهر قدس اشغالی حالش بد شد و فورا به مرکز پزشکی در شهر قدس اشغالی منتقل شد. او به دلیل داشتن تب به بیمارستان "هاداسا" در قدس (اشغالی) منتقل شد، با اعلام دفتر وی، نتانیاهو پس از انجام برخی آزمایش‌ها امروز مرخص شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت المصری الیوم، در ادامه این بیانیه به نقل از پزشک نتانیاهو آمده است: دو هفته قبل مشکلی برای نتانیاهو پیش آمد اما دوره نقاهت را به طور کامل سپری نکرد. آزمایش‌ها یک بیماری ویروسی سبک در دستگاه تنفسی را نشان دادند و ما به او توصیه کردیم مدتی استراحت کند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

تخفیف مترو، اتوبوس و تاکسی در هفته «تهران» برای پایتخت‌نشینان

پ اکتبر 6 , 2022
اعتمادآنلاین| سخنگوی شهرداری تهران، برنامه‌های هفته تهران از تاریخ ۱۴ تا ۲۰ مهرماه را اعلام کرد. به گزارش تسنیم، عبدالمطهر محمدخانی؛ سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به اقدامات شهرداری به مناسبت هفته تهران، این برنامه‌های را تشریح کرد. به پاس گرامیداشت هفته تهران با عنوان «تهرانِ جان»، تیم‌های سنجش سلامت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000