در حوزه گمرک با کشور روسیه مسیر سبز گمرکی ایجاد شده

اعتمادآنلاین|

دومین مجمع اقتصادی خزر در روسیه برگزار شد و هیات ایرانی با همراهی معاون اول رئیس جمهور در این سفر حضور پیدا کردند.

به گزارش ایلنا، مهدی صفری که یکی از همراهان محمد مخبر در این سفر است به ملاقات‌ها و دیدارهای حاشیه این مجمع اشاره و خاطرنشان کرد:

*رئیس جمهور کشورمان با سران کشورهای حاشیه دریای خزر دیدار و مذاکراتی داشته و توافقاتی نیز فیمابین آنها حاصل شده است که دومین مجمع اقتصادی خزر و دیدارهای حاشیه‌ای نخست وزیران و وزرای این کشورها فرصت مناسبی برای نهایی کردن و اجرایی شدن توافقات سران است.

*برای به دست آوردن بازارهای صادراتی باید در تأمین نیازهای کشورهای همسایه و صادرات محصولات مورد نیاز آنها کوشا باشیم چراکه اگر در این رقابت کوتاهی کنیم، کشورهای دیگر به سرعت از این فرصت استفاده خواهند کرد.

*خوشبختانه در حوزه گمرک با کشور روسیه مسیر سبز گمرکی ایجاد شده و توافق مربوطه میان دو کشور به امضا رسیده است.

*دکتر مخبر جلسه‌ای نیز با استانداران روسیه خواهد داشت که این جلسه نیز بسیار پراهمیت است و مذاکرات این نشست می‌تواند بسترساز گسترش روابط تجاری و اقتصادی میان تهران و مسکو باشد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

مدیریت کلان در جامعه توسط بعضی از اصحاب قدرت به لودگی کشیده شده/ باید از همه مردم و همه معترضان دلجویی کنیم

پ اکتبر 6 , 2022
اعتمادآنلاین| جهانبخش محبی‌نیا نماینده ادوار مجلس، در واکنش به اظهارات قالیباف مبنی بر اینکه وقتی نیرو‌های فاضل دفع شوند نیرو‌های ناکارآمد و اراذل کار‌ها را به دست می‌گیرند و با توجه به اتفاقاتی که در طول چند دهه گذشته افتاده است قدرت حل مسئله را از دست دادیم» گفت: بعد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000