لغو ممنوعیت استرداد اسدالله اسدی به ایران در دادگاهی در بلژیک

اعتمادآنلاین|

چهار سال پیش بود که اسدالله اسدی به اتهام دست‌ داشتن برای برنامه‌ریزی جهت حمله به گردهمایی گروهک منافقین در پاریس بازداشت شد و پس از آن به بلژیک منتقل شد. او در دادگاه به تحمل 20 سال حبس محکوم شد و دادگاه تجدید نظر بلژیک روز ۳۱ تیرماه سال جاری موقتاً انتقال اسدالله اسدی، دیپلمات ایرانی که طی یک فرآیند کاملا غیرقانونی و با نقض کنوانسیون ۱۹۶۱ وین بازداشت شده است به ایران را ممنوع اعلام کرده بود.

​به گزارش فارس، یک رسانه بلژیکی اما هم اکنون مدعی شده دادگاهی در این کشور حکم ممنوعیت استرداد «اسدالله اسدی»، دیپلمات ایرانی شاغل در سفارت کشورمان در وین (دبیر سوم سفارت جمهوری اسلامی ایران در وین اتریش) به ایران را لغو کرده است.

طبق ادعای خبرگزاری بلژیکی بلگا، این دادگاه در بروکسل در این حکم که به نفع دولت بلژیک صادر شده حکم دادگاه دیگری که در تیرماه صادر شد را لغو و راه را برای مبادله احتمالی «اولیویه فانده‌کاستیله»، امدادگر بلژیکی با اسدی هموار می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟ 1 0

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

تاج نامزد نایب رئیسی کنفدراسیون آسیا شد

س اکتبر 4 , 2022
اعتمادآنلاین| انتخابات کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا در سی و دومین کنگره AFC در منامه بحرین در تاریخ اول و دوم فوریه 2023 (12 و 13 بهمن 1401 ) برگزار خواهد شد. ​به گزارش فارس، فدراسیون‌های آسیایی تا اول اکتبر 2022 (9 مهر 1401) فرصت داشتند تا نامزدهای خود را […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000