نکونام دستیار کی روش می‌شود؟

اعتمادآنلاین|

منصور قنبرزاده امروز ۱۲ مهرماه در حاشیه مجمع انتخاب رییس هیات فوتبال خوزستان در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: کی‌روش در خصوص دستیارانش تصمیم می‌گیرد و این عرف فوتبال است. نظر آقای کی‌روش هم جواد نکونام است و نکونام هم با باشگاه فولاد قرارداد دارد. کار را نباید خیلی پیچیده کنیم زیرا باشگاه فولاد در این زمینه اختیار دارد و می‌تواند سرمربی خود را ترخیص کند یا نکند.

به گزارش ایسنا، وی خاطرنشان کرد: به هر حال نظر نکونام محترم است و اولین شرط این است که خود او بخواهد به عنوان دستیار کی‌روش همکاری کند. ضمن اینکه باشگاه نیز باید بخواهند. من نمی‌گویم حضور آقای نکونام در تیم ملی منتفی است اما تا امروز که آقای نکونام اظهارنظر داشته است که با باشگاه فولاد قرار دارد، حضورش در تیم‌ملی منتفی است اما شاید چهار روز دیگر نظر وی تغییر کند و این‌ مسائل را من نمی‌دانم و شخصی است.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

شرط ورود VAR به فوتبال ایران اعلام شد

س اکتبر 4 , 2022
اعتمادآنلاین| منصور قنبرزاده درباره استفاده از تکنولوژی VAR در فوتبال ایران گفت: این بحث مفصل است؛ فیفا پنج شرکت را به ما معرفی کرده است که در کشورمان به دلیل مسائلی که داریم به این صورت نیست که خود فدراسیون رأساً بتواند با یکی از این شرکت‌ها قرارداد ببندد و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000