بررسی برخی معافیت‌ها از تحریم‌های روسیه توسط اتحادیه اروپا

اعتمادآنلاین|

​بلومبرگ از پیشنهاد جدید اتحادیه اروپا برای افزایش فشارها به روسیه خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری راشاتودی، اتحادیه اروپا پیشنهاد معافیت از خدمات خلبان‌های دریایی را از تحریم‌ها علیه نفتکش‌های روسی را ارائه کرده است. این "خلبان های دریایی" دریانوردانی هستند که کشتی‌ها را در آب‌های خطرناک یا متراکم مانند بندرها یا دهانه رودخانه‌ها هدایت می‌کنند.

خلبانان دریانوردی تا حد زیادی به عنوان متخصصان ماهر در ناوبری در نظر گرفته می‌شوند چرا که از آنها خواسته می‌شود جزئیات بسیار زیاد آبراه‌ها مانند عمق، جریان‌ها و مخاطرات را بدانند و همچنین مهارت خود را در حمل و نقل کشتی‌ها در هر نوع و اندازه نشان دهند.

این معافیت به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا این خلبان‌ها را برای نفتکش‌هایی که نفت روسیه را حمل می‌کنند به خدمت بگیرند چون انتقال نفت روسیه به دلیل تحریم‌ها علیه مسکو از دسامبر و در پی حمله به اوکراین ممنوع شده است.

این خبر پس از آن منتشر شد که اداره دریایی دانمارک به فایننشال تایمز اخیرا گفته بود عدم استفاده از خلبان‌های دریایی در تنگه‌های بین دریای سیاه و دریای شمال به بروز خطرات جدی محیط زیستی و ایمنی منجر می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

توضیحات سخنگوی کمیسیون اصل نود درباره پرداخت وام ودیعه مسکن

د اکتبر 3 , 2022
اعتمادآنلاین| علی خضریان درباره جلسه امروز کمیسیون اصل ۹۰ با حضور وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: در این جلسه آخرین وضعیت راه‌اندازی سامانه املاک و اسکان، اقدامات انجام شده در حوزه نهضت ملی مسکن و اجرای قانون جهش تولید و تامین مسکن، علت تاخیر پرواز هواپیماها و تدابیر آن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000