فروش مرغ بالای 60 هزار تومان تخلف است

اعتمادآنلاین|

سازمان تعاون روستایی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که فروش مرغ بالاتر از 60 هزار تومان تخلف است و قیمت جدیدی برای این محصول اعلام نشده است.

به گزارش تسنیم، این سازمان به افزایش غیر رسمی مرغ در هفته های اخیراشاره کرده است که هر کیلوگرم از این محصول حدود 5 تا 10 هزار تومان گرانتر از نرخ مصوب به دست مصرف کنندگان می رسد.در حالی که فروش مرغ بالاتر نرخ مصوب تخلف بوده و هنوز دولت قیمت جدید را اعلام نکرده است که خود اتحادیه مرغداران نیز به این موضوع اذعان دارد.

قیمت مصوب مرغ گرم بر اساس اعلام دولت، کیلویی 59 هزار و 800 تومان است.

بنابراین گزارش فروش مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم 45 هزار تومان آغاز شده است و توسط سازمان تعاون روستایی این محصول در فروشگاه‌های اینترنتی با ارسال رایگان درب منزل افراد (فعلا در تهران) توزیع می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟ 1 0

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

درگذشت دختر جوان دل ما را هم سوزاند/ اغتشاش برنامه‌ریزی شده بود، ملت قوی ظاهر شد

د اکتبر 3 , 2022
فرمانده معظم کل قوا با اشاره به حوادث اخیر تأکید کردند: با صراحت می‌گویم این حوادث طراحی امریکا، رژیم صهیونیستی و دنباله‌روهای آنها است. مشکل اصلی آنها با ایران قوی و مستقل و پیشرفت کشور است. ملت ایران در این حوادث کاملاً قوی ظاهر شد و در آینده نیز هر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000