نشست امنیتی اسرائیل برای ارزیابی وضعیت مرزهای شمال

نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) نشست امنیتی را با فرماندهان نظامی برای ارزیابی وضعیت مرزهای مشترک با لبنان برگزار کرد. اسرائیل می‌گوید، پنج نیروی حزب‌الله به داخل اسرائیل نفوذ کردند. به نوشته ..

5f1f003a3bd09_5f1f003a3bd0c

نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) نشست امنیتی را با فرماندهان نظامی برای ارزیابی وضعیت مرزهای مشترک با لبنان برگزار کرد. اسرائیل می‌گوید، پنج نیروی حزب‌الله به داخل اسرائیل نفوذ کردند.

به نوشته روزنامه یدیعوت آحارونوت، نشست امنیتی در پایگاه نظامی کریا در تل‌آویو با حضور بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر و فرماندهان نظامی این رژیم برگزار شد.

اسرائیل حضور نظامی خود را در مرزها تقویت و نیروهای بیشتری را برای مقابله با هر گونه تنش احتمالی مستقر کرد.

در این راستا سامانه‌های دفاع هوایی نیز برای مقابله با موشک‌های حزب‌الله لبنان در شمال مستقر شده‌اند.

نتانیاهو امروز هم مدعی شد:‌ تل‌آویو مدام مرزهای شمال را زیر نظر دارد. لبنان و حزب‌الله مسؤول هرگونه حمله‌ای خارج از بیروت علیه اسرائیل هستند.

او ادعا کرد، ارتش اسرائیل آماده هر سناریویی است و در تمام زمینه‌ها برای امنیت اسرائیل در مرزها تلاش می‌کند.

منبع: ایسنا

اسرائیل
حزب الله لبنان
بنیامین نتانیاهو

پست بعدی

پرکارترین بازیگران زن تئاتر پیش از شیوع کرونا

د جولای 27 , 2020
هرچند تئاتر این روزها یکی از کابوس‌های سالیان گذشته خود را پشت سر می‌گذارد، اما این هنر طی سال گذشته، یادآور دوران خوبی برای دوستداران نمایش بود. تئاتر همواره یکی از هنرهای محبوب در میان اهالی هنر بوده و طی سال‌های گذشته نیز فراز و فرودهای فراوانی را تجربه کرده است، هرچند این هنر این روزها یکی از کابوس‌های سالیان گذشته خود را پشت سر می‌گذارد اما این هنر طی سال گذشته یادآور دوران خوبی برای دوستداران نمایش بود. پیش از تعطیلات طولانی مدت تئاتر به دلیل شیوع بیماری کرونا این هنر شاهد روی صحنه رفتن آثار متعددی بود، آثاری که در آن بازیگران مختلفی حضور داشتند، به همین مناسبت به معرفی بازیگرانی که در..

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000