سخنگوی وزارت خارجه به حمله تروریستی کابل واکنش نشان داد

اعتمادآنلاین|

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه، حمله تروریستی به یک مرکز علمی و آموزشی در غرب کابل را که به کشته و مجروح شدن دهها تن منجر شد، به شدت محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: حمله مرگبار به جوانان بیگناه شرکت کننده در یک آزمون علمی، اقدامی ددمنشانه و مغایر با آموزه های دینی و اصول اولیه انسانی است و ارتکاب آن لکه ننگی بر دامن عاملان این جنایت و حامیان تروریست های اهریمنی به شمار می رود.

کنعانی با یادآوری مسؤلیت مقامات سرپرستی موقت افغانستان در تأمین امنیت برای شهروندان این کشور، با خانواده های داغدیده ابراز همدردی و برای درگذشتگان رحمت الهی و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

گلشیفته فراهانی قله‌های بازیگری زنان در ایران را فتح کرد

ش اکتبر 1 , 2022
اعتمادآنلاین| بهزاد فراهانی هنرمند پیشکسوت رادیو، تئاتر، سینما و سریال‌های تلویزیونی با اشاره به اثرات منفی کودتای ۲۸ مرداد بر تئاتر کشور، دهه ۵۰ شمسی را رنسانس این هنر می‌داند. به گزارش ایرنا، بهزاد فراهانی مصاحبه‌ای درباره وضعیت تئاتر در دهه ۴۰ و ۵۰ داشته که بخش‌های مهم آن را […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000