بیانیه اعلام «کشفیات و دستگیری‌های صحنه و پشت صحنه» / وزرات اطلاعات : ۹ تبعه کشورهای خارجی را دستگیر کردیم

ایرنا نوشنت : وزارت اطلاعات اعلام کرد : در چند ماه گذشته، برخی سرویس‌های جاسوسی غربی و رژیم صهیونیستی، دوره‌های «آموزش مربیّان براندازی» برای تعدادی از عناصرِ مرتبط و از پیش نشان شده برگزار کرده بودند. در این دوره‌ها که برخی در کشورهای منطقه و تعدادی خارج از منطقه برگزار می‌شدند، آموزش‌های نحوه‌ی مبارزه با نظام مقدس جمهوری اسلامی، نافرمانی مدنی و براندازی تدریس می‌شد و قرار بر این بود که افراد آموزش دیده، آموخته‌ها را به عناصر دیگری در داخل کشور منتقل نمایند. اما تعدادی از این افراد از همان ابتدا توسط سربازان گمنام امام زمان (عج الله) شناسایی و چند نفر از آن‌ها ظرف ماه‌های گذشته بازداشت شده و سناریوی جبهه‌ی استکبار را تشریح کرده بودند.

پست بعدی

نحوه تخصیص زمین و مسکن پس از تولد فرزند سوم

ج سپتامبر 30 , 2022
نبض بازار نوشت:خانوارها در صورتی مشمول استفاده از امکانات دولتی موضوع این آیین نامه هستند که فرزند سوم یا بیشتر آن خانوار پس از تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، متولد و دارای سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا براساس دستورالعمل وزارت راه و شهرسازی موضوع ماده (۱) […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000