شهادت مسئول اطلاعات سپاه سلمان در حمله امروز به کلانتری زاهدان

اعتمادآنلاین|

یک منبع آگاه از شهادت مسئول اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در حمله امروز افراد ناشناس به کلانتری 16 زاهدان، خبر داد.

به گزارش ایرنا، یک منبع آگاه گفت: سرهنگ سید علی موسوی مسوول اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در درگیری امروز زاهدان با تروریستهای مسلح به شهادت رسید.

وی گفت: سه نفر دیگر از نیروهای قرارگاه سپاه قدس جنوب شرق کشور نیز در این حادثه تروریستی زخمی شدند.

پیشتر سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان حادثه امروز زاهدان را تروریستی اعلام کرد و گفت: همزمان با خاتمه نماز جمعه اهل تسنن زاهدان و خروج نمازگزاران از مصلی تعدادی از افراد مسلح ناشناس اقدام به عملیات تروریستی و تیراندازی به سمت نمازگزاران و مقر کلانتری 16 که در نزدیک مصلی بود کردند که بلافاصله با واکنش سریع ماموران مواجه شدند و اوضاع تحت کنترل قرار گرفت.

به گفته او آمار رسمی کشته شدگان و مجروحان در ساعات آینده اعلام خواهم شد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

حمله سایبری به وب‌سایت سرویس اطلاعات داخلی انگلیس

ج سپتامبر 30 , 2022
اعتمادآنلاین| رسانه دولتی انگلیس، بی‌بی‌سی از حمله سایبری به وب‌سایت سازمان اطلاعات داخلی انگلیس، ام‌آی۵ خبر داد. ام‌آی‌۵ سرویس جاسوسی داخلی انگلیس است و وظایفش را محافظت از شهروندان این کشور در برابر تهدیدهای امنیت ملی از جمله دولت‌های خارجی متخاصم و جاسوسی عنوان کرده است. ​به گزارش فارس، بی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000