تروریسم ابزار اصلی زرادخانه جنگ‌های ترکیبی غرب است

اعتمادآنلاین|

دبیر شورای امنیت روسیه گفت: ائتلاف غربی تحت رهبری آمریکا به استفاده از گروه‌های تروریستی و دیگر گروه‌های رادیکال‌ تحت کنترل خود برای دستیابی به اهدافش ادامه داده و به جای مبارزه واقعی با تروریسم رو به اعلامیه‌ها درباره اقدامات کنشگرانه خود در این زمینه آورده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری تاس، پاتروشف خطاب همچنین گفت:

*در این شرایط باید همکاری‌های عملی بین سرویس‌های ویژه کشورهایمان از جمله با تبادل اطلاعات درباره سازمان‌های تروریستی بین المللی و برنامه‌های آنها افزایش یابد.

*تروریسم ابزار اصلی زرادخانه جنگ‌های ترکیبی غرب است.

*گروه‌های تروریستی در عراق و سوریه به میزان قابل توجهی تضعیف شده‌اند.

*مراکز جدید قدرت در سراسر آسیا، آفریقا و آمریکای لاتین در حال تحول هستند.

*آنها به دنبال ایفای نقش اساسی‌تری در دستورکار جهانی بوده‌اند و در عین حال درخواست آنها برای احترام به مسیرهای توسعه انتخابی آنها کاملا موجه است.

*روسیه همیشه به دنبال ایجاد روابط برابر، متقابلا سودمند و محترمانه با سایر کشورها بوده است و ما این مسیر را در آینده دنبال خواهیم کرد.

*واشنگتن از آسیب دیدن خطوط لوله انتقال گاز نورد استریم به ویژه از نقطه نظر اقتصادی سود می برد.

*غرب وضعیت را در منطقه یورو-آتلانتیک بی ثبات کرده و اکنون به دنبال انجام همین کار در حوزه آسیا-اقیانوسیه است.

*برنامه‌های خونین در بالکان، عراق، لیبی، سوریه، افغانستان و اوکراین که جان صدها هزار نفر را گرفته است، نتیجه مستقیم سیاست‌های بی ملاحظه واشنگتن، لندن و متحدانشان است، اما این به وضوح باز هم برای غرب کافی نبوده است.

*آنگلوساکسون‌ها پس از بی‌ثبات کردن منطقه یورو-آتلانتیک و عملا بازگرداندن آن به جنگ سرد، اکنون به دنبال انجام همین کار در سایر مناطق مهم استراتژیک، به ویژه در حوزه آسیا-اقیانوسیه از جمله با پیشبرد منافع خود از طریق بلوک‌های آکوس و کوآد بوده‌اند.

وی همچنین خواستار تلاش‌های جامع و پیشگیرانه برای مقابله با تروریسم شد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

جاده چالوس و آزادراه تهران‌-شمال همچنان یکطرفه / ترافیک نیمه‌سنگین در ۷ محور

ج سپتامبر 30 , 2022
اعتمادآنلاین| با توجه به پایان تعطیلات تقویمی اکثر جاده ها به خصوص جاده های شمال کشور با ترافیک همراه شده است. سرهنگ احمد شیرانی از آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور گزارش داد. به گزارش ایسنا، وی در خصوص آخرین وضعیت جاده های شمال گفت: *تردد در مسیر جنوب به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000