آغاز اکران آنلاین «خوب بد جلف۲» از چهارشنبه

اکران آنلاین «خوب بد جلف۲» از چهارشنبه هشتم مرداد آغاز می‌شود. در حالی که از چند ماه قبل پیشنهاد اکران آنلاین به سازندگان فیلم «خوب بد جلف۲؛ارتش سری» داده شده بود، سازندگان این فیلم همچنان چشم امید به باز شدن سینماها و اکران دوران کرونا داشتند و چند بار به شکل رسمی و غیر رسمی با اکران آنلاین فیلم‌شان مخالفت کردند.
با این وجود فروش این فیلم و استقبال مردم از بازگشایی سینماها آنقدر پایین بود که پیمان قاسم‌خانی هم سرانجام تن به اکران آنلاین فیلمش داد.
با اعلام سامانه‌های وی او دی اکران آنلاین «خوب بد جلف۲» از چهارشنبه هشتم مرداد آغاز می‌شود. اکرانی که می‌تواند علاوه تغییر فضای اکران‌های آنلاین ..

5f1ed482bbe61_5f1ed482bbe63

اکران آنلاین «خوب بد جلف۲» از چهارشنبه هشتم مرداد آغاز می‌شود.

در حالی که از چند ماه قبل پیشنهاد اکران آنلاین به سازندگان فیلم «خوب بد جلف۲؛ارتش سری» داده شده بود، سازندگان این فیلم همچنان چشم امید به باز شدن سینماها و اکران دوران کرونا داشتند و چند بار به شکل رسمی و غیر رسمی با اکران آنلاین فیلم‌شان مخالفت کردند.

با این وجود فروش این فیلم و استقبال مردم از بازگشایی سینماها آنقدر پایین بود که پیمان قاسم‌خانی هم سرانجام تن به اکران آنلاین فیلمش داد.

با اعلام سامانه‌های وی او دی اکران آنلاین «خوب بد جلف۲» از چهارشنبه هشتم مرداد آغاز می‌شود. اکرانی که می‌تواند علاوه تغییر فضای اکران‌های آنلاین به سمت فیلم‌های پرمخاطب، نشانه قطع امید فیلمسازان و دفاتر پخش از اکران دوران کرونا هم باشد.

منبع: سینما دیلی

فیلم خوب بد جلف 2

اکران فیلم

پست بعدی

روایتی از  اسم رمز نخستین انفجار هسته‌ای

د جولای 27 , 2020
فیلم مستند «ترینیتی» با روایتی از تاریخچه انرژی اتم و فواید و بلایای این ذرات کوچک برای مردم دنیا و همچنین علت نیاز به این انرژی برای مردم جهان؛ عرضه اینترنتی شد. وقتی قرار شد اولین بمب اتم توسط ارتش ..

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000