رژیم صهیونیستی برای ترور رهبران فلسطینی آماده می‌شود

اعتمادآنلاین|

آویو کوخافی، رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی با استفاده از پهپادهای تهاجمی برای اجرای ترور رهبران فلسطینی در کرانه باختری موافقت کرده است.

به گزارش ایسنا، اعلام این موضوع در بحبوحه تهدیدهایی مبنی بر افزایش یورش‌های شبانه به شهر نابلس در شمال کرانه باختری در تلاش برای بازداشت نیروهای مقاومت تحت تعقیب مقامات اشغالگر است.

این شبکه فاش کرد، ارتش رژیم صهیونیستی برای استفاده از پهپادهای تهاجمی جهت اجرای ترورها طی عملیات نظامی صبح چهارشنبه در اردوگاه جنین که طی آن چهار جوان فلسطینی به شهادت رسیدند برنامه‌ریزی کرده بود.

این منبع گفت، ارتش در آخرین لحظه از استفاده از پهپاد برای بمباران اماکنی در جنین منصرف شد زیرا نیازی به آن پیدا نکرد. ارزیابی‌های امنیتی اسرائیل اشاره دارد که ناآرامی‌ها در کرانه باختری احتمالا چند روز ادامه دارد و این امر ممکن است ارتش را به توقف تمرین‌های نظامی در این منطقه و تقویت نیروهای خود در کرانه باختری وا دارد.

سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی مدعی شدند، عملیات نظامی در جنین در خنثی‌سازی عملیات نظامی علیه نیروهای این رژیم موفق بوده است.

این منبع افزود، سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی "شاباک و سایر سرویس‌های امنیتی اسرائیلی هشدارهای بسیاری را درباره برنامه‌ریزی برای اجرای عملیات بزرگ علیه اهداف اسرائیلی در آینده دریافت کردند که این امر می‌تواند به گسترش عملیات نظامی اشغالگران در شهرها و شهرک‌های کرانه باختری اشغالی طی روزهای آتی بیانجامد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

روزنامه جمهوری‌اسلامی : دولت باید زمینه برگزاری اعتراض را فراهم کند

پ سپتامبر 29 , 2022
روزنامه «جمهوری اسلامی» نوشت : اعتراض، حق طبیعی، قانونی و شرعی مردم است و دولت باید زمینه اعتراض را بگونه‌ای فراهم کند که همه بتوانند حرف خود را بزنند و مسئولان نظام در رده‌های مختلف باید روشی را در پیش بگیرند که مطالبات قانونی و مشروع مردم بر زمین نماند […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000