باید نگران جذب پزشکان ایرانی به عمان باشیم

اعتمادآنلاین|

همایون سامه‌یح نجف‌آبادی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه کشور عمان برای گسترش توریسم درمانی نسبت به جذب پزشکان ایرانی به کشورهای دیگر به خصوص عمان هشدار داد.

به گزارش آفتاب‌یزد، سامه یح نجف آبادی گفت: همانطور که می‌دانیم یکی از کشور های همسایه ما برنامه بسیار منظمی دارد برای اینکه کشور خود را به یکی از مراکز مهم توریسم درمانی تبدیل سازد. کشور عمان یکی از کشورهایی است که در این حوزه سرمایه‌گذاری بسیار عظیمی انجام داده است. به تبع این کشور برای انجام همچین کاری به پزشکان بسیار زیادی احتیاج دارد و در حال سرمایه‌گذاری بر روی پزشکان ایرانی هم است. به همین دلیل با پرداخت حقوق های بسیار بالا به این افراد سعی دارد که پزشکان را جذب کند و آن ها را ترغیب به مهاجرت به عمان می‌کند.

او هشدار داد: ما باید نگران این موضوع باشیم که با ایجاد زمینه هایی در کشورهای دیگر برای ایجاد درآمد خیلی بیشتر برای این پزشکان، پزشکان ایرانی به کشورهای دیگر جذب شوند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

پانته‌آ بهرام و امیر جعفری امشب هم اجرا نمی‌کنند

چ سپتامبر 28 , 2022
ایسنا نوشت: با لغو اجراهای امشب تماشاخانه «شهرزاد»، بازیگرانی همچون پانته‌آ بهرام، امیر جعفری، سیما تیرانداز و بهرام افشاری امشب روی صحنه نمی‌روند.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000