تحرکات نظامی چین و هند در منطقه مرزی مورد مناقشه

تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد که چین و هند هر کدام در حال انجام اقدامات نظامی و استقرار نیرو و تجهیزات در منطقه مورد مناقشه لداخ هستند. دولت هند تسلیحات و تجهیزاتش را پس از آن در منطقه مستقر کرده که چ..

5f1eabfdd7e3a_5f1eabfdd7e3c تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد که چین و هند هر کدام در حال انجام اقدامات نظامی و استقرار نیرو و تجهیزات در منطقه مورد مناقشه لداخ هستند.

دولت هند تسلیحات و تجهیزاتش را پس از آن در منطقه مستقر کرده که چین در حال انجام تحریکاتی نظامی در لداخ است.

هند استقرار تانک‌هایی با قابلیت پرتاب موشک به نام T-۹۰، خودروهای نفربر و ۴۰۰۰ مرد مسلح را در منطقه برای جلوگیری از تهاجم احتمالی از سوی چین در منطقه آغاز کرده است.

تصاویر ماهواره‌ای از تجمع گسترده نیروها در منطقه خودمختار تبت و استفاده از تونل‌های احتمالی برای گردآوری تجهیزات از سوی ارتش آزادی بخش خلق چین خبر می‌دهد.

از آنجاکه گفتگوها بین چین و هند به جایی نرسیده، ارتش هند به دنبال تقویت نیروها و نظارت و رصد تحرکات ارتش آزادی بخش خلق چین در سراسر خط واقعی کنترل است.

از ۱۵ ژوئن که درگیری ها در این منطقه آغاز شده، مذاکرات در سطح دیپلماتیک و نظامی تنها باعث شد تا اوضاع در دره گالوان آرام شود. منابع نظامی هند می‌گویند، پکن هنوز نیروهایش را از دره دپسانگ یا منطقه پانگونگ تسو خارج نکرده است.

منبع: ایسنا

چین
هند

پست بعدی

«بی‌قدرتی» اصلاح‌طلبی به دلیل «در قدرتی» است

د جولای 27 , 2020
تئوریسین برجسته جریان اصلاحات گفت: در این سالیانِ «درقدرتی»، اصلاح‌طلبانِ قدرت‌محور سرمایه نمادین و گفتمانی و اندیشگی اصلاح‌طلبی را سخت و سنگین هزینه کردند. امروز بیش از همیشه صداهای مختلفی از درون جر..

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000