بسته جدید تحریمی علیه روسیه به بهانه همه‌پرسی‌ها از سوی انگلیس

اعتمادآنلاین|

همه پرسی ها درباره الحاق به روسیه دوشنبه وارد روز چهارم خود شد. طرحی که اوکراین و کشورهای غربی آن را ساختگی خوانده و مدهی هستند نتایج آن از قبل تعیین شده و آن را به رسمیت نخواهند شناخت. دولت انگلیس نیز امروز (دوشنبه، ۲۶ سپتامبر) بسته تحریمی جدیدی را به بهانه این همه‌پرسی‌ها در چهار منطقه از اوکراین علیه روسیه اعلام کرد.

​به گزارش فارس، به گزارش ایندیپندنت، طبق اعلام وزارت خارجه انگلیس این تحریم‌ها شامل ممنوعیت سفر و مسدود کردن دارایی با هدف قرار دادن ۳۳ مقام روس و افراد همکار در سازماندهی همه‌پرسی پیوستن این مناطق به روسیه و چهار الیگارش دیگر است که به تامین بودجه جنگ روسیه کمک کرده‌اند.

بنابر اعلام انگلیس، این تحریم‌ها همچنین شامل ۵۵ عضو هیأت مدیره و مدیران سازمان‌هایی که به ادعای لندن، به حمایت مالی از «ماشین جنگی روسیه» ادامه می‌دهند از جمله گازپروم بانک، اسبربانک و سوکوم‌بانک می‌شود.

انگلیس اعلام کرد در بین افراد تحریم شده مقامات ارشد روسیه هستند که در اجرای همه‌پرسی شرکت داشته‌اند. جیمز کلورلی وزیر خارجه انگلیس در بیانیه‌ای ادعا کرد:

*«همه‌پرسی ساختگی که با لوله تفنگ انجام می‌شود نمی‌تواند آزاد و عادلانه باشد و ما هرگز نتایج آن‌ها را به رسمیت نمی‌شناسیم. تحریم‌های امروز، افراد دست‌اندرکار این رای‌گیری‌های ساختگی و همچنین افرادی را که از جنگ تجاوزکارانه رژیم روسیه حمایت می‌کنند، هدف قرار خواهد داد».

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

قیمت خیار گلخانه ای ورامین

د سپتامبر 26 , 2022
در گلخانه ها باید حفاظتهایی به عمل بیاید تا محصولات در آنجا تحت میزان و مقاومت خاصی قرار گیرند و خیارهای گلخانه ایی کهنوج که دراین نواحی از کشور نیز یافت و بررسی می شوند مورد ارزیابی قرار گیرند و عوامل بیماری زا و مشکلات پیش رو را کنترل کنند […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000