ارزش پوند انگلیس به کمترین میزان تاریخی خود رسید

اعتمادآنلاین|

کاهش 5 درصد دیگر از ارزش پوند انگلیس در مقایسه با دلار امروز دوشنبه به کمترین میزان تاریخی خود رسید. پوند امروز 4.85 درصد دیگر افت داشت و به رقم 1.0327 در برابر یک دلار کاهش یافت.

​به گزارش فارس، به نقل از راشاتودی، تحلیل‌گران بازار از کاهش بی‌‌سابقه پوند پس از تعریف متمم بودجه توسط وزیر جدید اقتصاد، کاهش مالیات و نیز افزایش قرض این کشور به بیشترین میزان در 50 سال گذشته، خبر دادند.

دیوید مادن، تحلیل‌گر بازار در این باره گفت:

*پوند انگلیس در مرحله انفجار است، زیرا معامله‌گران احساس بسیار شکننده‌ای درباره قرض این کشور دارند که به طور قابل ملاحظه‌ای بر اقتصاد انگلیس تأثیر گذاشته است.

پیش‌بینی می شود که کاهش ارزش پوند، بانک مرکزی انگلیس را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مجبور می‌کند برای حمایت از پول خودش نرخ بهره را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بیشتر بالا ببرد.

اقتصاددانان انگلیس گمان می کنند انگلیس نرخ بهره را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تا تابستان آینده دو برابر افزایش دهد و به 5 درصد برساند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

نمی توان صلح‌آمیز بودن برنامه هسته‌ای ایران را تضمین کرد

د سپتامبر 26 , 2022
اعتمادآنلاین| رافائل گروسی امروز (دوشنبه) در نشست کنفرانس عمومی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره برنامه صلح آمیز هسته ای ایران به صحبت پرداخت. به گزارش ایرنا، وی در این خصوص اظهار داشت: * راستی‌آزمایی و نظارت آژانس بر تعهدات مرتبط هسته‌ای ایران تحت برجام، به‌طور جدی تحت تأثیر تصمیم ایران […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000