قیمت نفت بازهم کاهش یافت

اعتمادآنلاین|

بهای معاملات نفت برنت برای تحویل در نوامبر، با ۵۴ سنت معادل ۰.۶۳ درصد کاهش، به ۸۵ دلار و ۶۱ سنت در هر بشکه رسید. بهای معاملات وست تگزاس اینترمدیت آمریکا برای تحویل در نوامبر، با ۴۸ سنت معادل ۰.۶۱ درصد کاهش، به ۷۸ دلار و ۲۶ سنت در هر بشکه رسید. هر دو شاخص روز جمعه حدود ۵ درصد ریزش کرده و به پایین‌ترین رکورد از ژانویه سقوط کرده بودند.

به گزارش ایسنا، سوگاندا ساچدوا، نایب رئیس تحقیقات کالا در شرکت ریلیگار بروکینگ گفت: پیش بینی می کنم قیمت وست تگزاس اینترمدیت در ۷۵ دلار کف جدیدی پیدا کند در حالی که برای نفت برنت، کف قیمت ۸۰ دلار خواهد بود.

اکنون توجهات به نشست تولیدکنندگان اوپک پلاس شامل روسیه، در پنجم اکتبر معطوف شده است. این گروه در نشست قبلی، کاهش اندک تولید را تصویب کرده بود. اما از آنجا که اوپک کمتر از سطح هدف گذاری شده، نفت تولید می کند، هر گونه اعلام کاهش تولید از سوی این گروه، تاثیر چندانی بر عرضه نخواهد داشت.

بر اساس گزارش رویترز، آماری که هفته گذشته منتشر شد، نشان داد اوپک پلاس ۳.۵۸ میلیون بشکه در روز در اوت کمتر از سطح هدف گذاری شده، نفت تولید کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

هوای تهران پاک نیست

د سپتامبر 26 , 2022
اعتمادآنلاین| بنا بر پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، در صبح امروز با توجه به وزش باد نسبتاً شدید و گسیل گردوخاک طی ساعات گذشته همراه با آغاز تردد خودروها، کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد گرفت. به گزارش ایسنا، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000