طارمی جزو 10 بازیکن برتر دنیا است

اعتمادآنلاین|

کیانوش رحمتی در مورد پیروزی یک بر صفر ایران مقابل اروگوئه گفت: نکاتی که از قبل در مورد تیم ملی با حضور آقای کی روش گفته بودم درست از آب در آمد؛ البته این را بگویم ما شاهد دفاع مطلق نبودیم و بازی با برنامه انجام شد و علاوه بر اینکه دروازه تیم ملی بسته ماند توانستیم به گل برسیم. این بازی و این پیروزی باعث شد امیدها به اردو تیم ملی برگردد و ما بتوانیم به این فکر کنیم که در جام جهانی بتوانیم رقبایمان را شکست دهیم و صعود کنیم. در تیم اروگوئه هم بازیکنانی مثل سوارز و نونیز حضور داشتند که بازیکنان کمی‌نیستند.

به گزارش خبرورزشی، او در مورد عملکرد مهدی طارمی و گلزنی‌اش ادامه داد: باید بدون اغراق بگویم طارمی‌جزو ۱۰ بازیکن برتر دنیا از لحاظ جایگیری است. مشاهده کردید که جایگیری‌اش فوق العاده بود و سر جایگیری مناسب توانست تیم ملی ما را به گل برساند. او یک بازیکن با کلاس فنی بسیار بالا است و جای تحسین دارد.

رحمتی یادآور شد: بازی‌های فیفادی یک پرده از بازی‌های دوستانه بالاتر است چون در رنکینگ نقش دارد و تیم‌ها با صد در صد بازیکنانشان می‌آیند. ما می‌توانیم بگوییم در ترکیب فیکس ایران در بازی با اروگوئه ۸۰ درصد را در اختیار داشتیم ولی در جام جهانی بازیکنان با انگیزه صد در صدی وارد زمین می‌شوند و هیچ حریفی، حریف دیگرش را دست کم نمی‌گیرد و همه تیم‌ها با تمام قدرت وارد زمین می‌شوند؛ این چیزی که از اروگوئه دیدیم آن چیزی نیست که در جام جهانی می‌بینیم ولی روندی که داشتیم می‌تواند ما را یک مقدار امیدوار کند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

یکصدودهمین شماره فصلنامه علمی ـ پژوهشی «فقه»

د سپتامبر 26 , 2022
به همت پژوهشکده فقه و حقوق و اداره نشریات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی یکصدودهمین شماره فصلنامه علمی ـ پژوهشی «فقه» مربوط به تابستان ۱۴۰۱ منتشر شد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000