باید سریع در خصوص بسیج نسبی روسیه همکاری و هماهنگی کنیم

اعتمادآنلاین|

سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه روز چهارشنبه از برنامه کشورش برای به‌کارگیری حدود ۳۰۰ هزار نیروی ذخیره برای طرح "بسیج نسبی" نیروها که از سوی ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه اعلام شد، توضیح داد. این موضوع با توجه تهدیدات روسیه علیه اروپا مقامات این قاره را نگران کرده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، شارل میشل، رئیس شورای اروپا با روزنامه پولیتیکو در این خصوص گفتگویی داشت که می خوانید:

*«من فکر می‌کنم که اتحادیه اروپا باید میزبان آن دسته از افرادی باشد که به دلیل عقاید سیاسی در معرض خطر هستند… من موافق این هستم که ما باید سریعا با یکدیگر درخصوص "بسیج نسبی نیروها در روسیه" همکاری و هماهنگی کنیم.»​

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

توجه به مشاغل خرد، خانگی و خانوادگی از مهمترین سازوکارهای ایجاد اشتغال در کشور است

ش سپتامبر 24 , 2022
اعتمادآنلاین| محمد مخبر عصر امروز (شنبه) در جلسه کارگروه اشتغال با بیان اینکه بعضاً تناسبی بین نوع کار و نیروی کار در برخی از مناطق کشور وجود ندارد، گفت: شبکه مشاغل در کشور باید با حضور وزارتخانه های علوم و تحقیقات وفناوری، صنعت، معدن و تجارت، اقتصاد، تعاون، کار و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000