درخواست امیرعبداللهیان از کمیته بین‌المللی صلیب سرخ

اعتمادآنلاین|

امیرعبداللهیان جهت همراهی رییس جمهور در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک سفر کرده بود، با توجه به شرایط وخیم انسانی در یمن، افغانستان و سوریه، از تلاش های پیتر مائورر در پایان مسئولیتش بر نهاد بشردوستانه صلیب سدخ جهانی تشکر کرد.

به گزارش ایسنا، وزیر خارجه کشورمان خواستار توجه بیشتر جامعه جهانی به تلاش های کمیته بین المللی صلیب سرخ برای کاهش آلام مردم در مناطق درگیر در بحران از جمله افغانستان و یمن گردید.

در این ملاقات همچنین رییس صلیب سرخ جهانی با قدردانی از همکاری‌های ایران در تسهیل عملیات صلیب سرخ در منطقه غرب آسیا در سال های گذشته بر ضرورت ادامه همکاری و مشورت ها با ایران با توجه به وجود توانمندی بالای هلال احمر ایران صلیب سرخ تاکید کرد.

وی پیشبرد عملیات های صلیب سرخ در مناطق بحرانی را منوط به توجه بیشتر به رژیم اقتصاد بشردوستانه و حمایت گسترده تر مالی کشورهای پیشرفته دانست.

به زودی خانم جاریک ایگر دستیار دبیرکل و مدیر دفتر منطقه ای اروپای صلیب سرخ جایگزین پیتر مائورر خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

اعلام زمان خاکسپاری امین تارخ

ش سپتامبر 24 , 2022
اعتمادآنلاین| امین تارخ امروز دوم مهرماه در بیمارستان از دنیا رفت. وی چند روز پیش به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شد و در نهایت امروز دار فانی را وداع گفت. نیما تارخ فرزند این بازیگرسرشناس زمان مراسم خاکسپاری پدرش را اعلام کرد. طبق اعلام پسر مرحوم تارخ، مراسم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000