مهران مدیری بوی پول را بشنود، برمی‌گردد

اعتمادآنلاین|

در حالی که مهران مدیری هم به صف هنرمندانی که از صداوسیما تبری جسته‌اند پیوسته و تاکید کرده صداوسیما حق پخش دورهمی را ندارد، کیهان به او معترض شده و نوشته او دستمزد میلیاردی گرفته و حالا صداوسیما را تحریم کرده است.

به گزارش کیهان، این چهره تلویزیونی‌، با انتشار یک پیام ویدئویی به بهانه اغتشاشات اخیر اعلام کرد که «به هیچ وجه» راضی نیست تصویرش از صداوسیما پخش شود.هر چند که قبلا هم خیلی از همکاران وی گفته بودند حتی اگر کلاهشان هم بیفتد دیگر حاضر نیستند پایشان را به صداوسیما بگذارند اما باز هم وقتی بوی پول را شنیدند همه سروصداهای قبلی خود را فراموش کردند و با تمام وجود به صداوسیما آمدند!

کیهان در ادامه تاکید کرده است که اظهارات مهران مدیری یک فرصت و لطف بزرگ به صداوسیماست چرا که «مدیری مدت‌هاست که بیشتر به‌عنوان گوینده تبلیغات تجاری نازل فعال است تا یک هنرمند و به نظر هم می‌رسد که مدیری در اصل، روغن ریخته را نذر کرده چون احتمالا خودش هم فهمیده مدت‌هاست دچار افت شدیدی شده و آثارش مثل سابق با استقبال مواجه نمی‌شود.»

در ادامه هم با تاکید بر اینکه مهران مدیری حق تعیین تکلیف برای پخش یا عدم پخش برنامه‌ها ندارد از مدیران رسانه ملی خواسته شده است از این فرصت بهره ببرند و برای همیشه راه را بر چنین افرادی ببندند.

آیا این خبر مفید بود؟ 1 2

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 2 رای مخالف

پست بعدی

بانک‌ها چقدر وام دادند؟

ش سپتامبر 24 , 2022
اعتمادآنلاین| طبق اطلاعات منتشر شده از سوی بانک مرکزی تسهیلات اعطایی بانک‌ها و موسسات اعتباری تا پایان تیر ماه امسال، معادل ۳۷۶۲.۹هزار میلیارد تومان بوده که نسبت به اسفند سال گذشته با رشد ۶.۳ درصدی همراه شده است. به گزارش ایسنا، همچنین، تسهیلات قرض‌الحسنه ۹.۵ درصد از کل تسهیلات اعطایی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000