نمی‌توانیم به پلیس بگوییم با بی‌حجاب‌ها برخورد نکن

اعتمادآنلاین|

حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی، رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس با اشاره به اینکه کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس با دعوت از مراجع مرتبط با موضوع مهسا امینی حتماً این مسئله را مورد بررسی قرار خواهد داد، اظهار داشت: اگر لازم باشد، از خانواده مرحوم مهسا امینی هم دعوت می‌کنیم تا در حضور آنان مستندات ارائه و این پرونده بررسی شود.

به گزارش مهر، بخش هایی از گفت و گوی غضنفرآبادی را در ادامه می خوانید:

*ما نمی‌توانیم به پلیس بگوییم که نسبت به برخی از جرایم موضع بگیرد و برخورد کند و نسبت به برخی دیگر از جرایمی که در جامعه اتفاق می‌افتد، اقدامی انجام ندهد. ما نمی‌توانیم به پلیس بگوییم که با افراد بی حجاب برخورد نکند و در این زمینه دخالت نکند. تکالیف و وظایف پلیس باید انجام شود. پلیس باید با همه مجرمان برخورد جدی داشته باشد. باید از پلیس که به صورت شبانه روزی به مردم خدمت می‌کند، حمایت کنیم.

*شرایط فعلی کشور بسیار خوب است و دشمن را مأیوس کرده است. آنان تحت فشار هستند و می‌خواهند خودشان را با این اغتشاش‌ها آرام کنند. اغتشاش به اقتصاد کشور و حتی مذاکرات آسیب می‌زند و دشمن را گستاخ و امیدوار می‌کند.

*مردم ما همواره ثابت کرده‌اند که پای انقلاب ایستاده‌اند و می‌ایستند. بیگانگان دلشان را به کارها و اغتشاش برخی از فریب خورده‌ها و مزدوران خوش نکنند چرا که می‌دانیم بیگانگان به آنان پول می‌دهند و آنان را فریب می‌دهند. ممکن است عده‌ای هم تحت تأثیر جو احساسی قرار گرفته باشند، اما آنان قطعاً به زودی صف خودشان را از صف اغتشاش‌گران و اراذل و اوباش جدا خواهند کرد.

*دشمنان اسلام و انقلاب، سلطنت‌طلبان و منافقین از همان روزهای اول انقلاب می‌گفتند که این انقلاب پایدار نیست اما انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا پایدار و مستحکم است و مطمئن هستیم که آنان می‌میرند و خوراک مارها و مورها می‌شوند، اما انقلاب مسیر خودش را با اقتدار ادامه خواهد داد.

آیا این خبر مفید بود؟ 1 1

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 1 رای مخالف

پست بعدی

نامه سناتورهای آمریکایی به گروسی: پرونده ایران را تا شفاف‌سازی باز بگذارید

ج سپتامبر 23 , 2022
اعتمادآنلاین| چندین سناتور آمریکایی طی نامه‌ای به «رافائل گروسی» مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خواستار ادامه فعالیت‌های پادمانی این نهاد شده‌اند. به گزارش ایلنا، جیمز ریش، سناتور جمهوری‌خواه ایالت آیداهو و عضو ارشد کمیته روابط خارجی سنای آمریکا، «راب پورتمن» سناتور ایالت اوهایو و «مارکو روبیو» سناتورهای ایالت فلوریدا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000