قالیباف کوتاه نیامد / توکلی همچنان پیگیر پرونده ریاست بذرپاش بر دیوان محاسبات

یک نماینده سابق مجلس در توئیتی به جلسه با قالیباف و حاجی بابایی با موضوع بررسی روند انتخاب بذرپاش به ریاست دیوان محاسبات اشاره کرده است. احمد توکلی نماینده سابق مجلس در توئیتی به جلسه با قالیباف و حاج..

5f1e5a0577439_2020-07-27_09-07 یک نماینده سابق مجلس در توئیتی به جلسه با قالیباف و حاجی بابایی با موضوع بررسی روند انتخاب بذرپاش به ریاست دیوان محاسبات اشاره کرده است.

احمد توکلی نماینده سابق مجلس در توئیتی به جلسه با قالیباف و حاجی بابایی با موضوع بررسی روند انتخاب بذرپاش به ریاست دیوان محاسبات اشاره کرده است.

احمد توکلی در توئیتی نوشت:

دیروز جلسه با رئیس مجلس، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، دو نماینده دیگر و مدیرعامل دیده بان شفافیت، استدلال هایمان در اعتراض به انتخاب رئیس دیوان محاسبات شرح دادیم.گفتند فرآیند آن انتخاب قانونی بوده، شما هم اعتراضتان را قانونی پیگیری کنید. امروز در جلسه ویژه دیده بان در اینباره تصمیم می گیریم.

منبع: خبرآنلاین

احمد توکلی

محمدباقر قالیباف
مهرداد بذرپاش

پست بعدی

الزام کاربران به احراز اصالت مجوز شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای

د جولای 27 , 2020
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا گفت: کاربران در فضای مجازی، قبل از اعتماد به شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای مجوز آن‌ها را بررسی کنند. سرهنگ علی محمد رجبی رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا گفت: برخی مواقع در فضاى مجازى با تبلیغاتى مواجه مى‌شوید که در قالب بازاریابى شبکه‌اى به دنبال جذب کاربران هستند. وی افزود: در اینگونه موارد در ابتدا باید بدانیم که هیچ شرکت هرمی مجوز قانونی برای فعالیت در کشور را ندارد، ولی شرکت‌های مختلفی هستند که از طریق بازاریابی شبکه‌اى صحیح محصولات خود را به فروش می‌رسانند. سرهنگ رجبی تصریح کرد: لازم به ذکر است که شرکت‌هایی امکان دریافت مجوز را دارند که فعالیت آن‌ها به صورت بازاریابی شبکه‌ای صحیح باشد و نه بازاریابی هرمی. وی افزود: مجوز فعالیت این شرکت‌ها تنها توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت اعطا می‌شود و منحصراً شرکت‌های دارای مجوز فروش محصولات به صورت بازاریابی شبکه‌ای از این وزارتخانه، حق فعالیت را خواهند داشت. سامانه پیامکی ۳۰۰۰۶۰۸۲ به منظور اطلاع از فعالیت شرکت‌های هرمی و بازاریابی شبکه‌ای به کاربران گرامی این امکان..

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000