با دروغگویان مجازی برخورد شود

اعتمادآنلاین|

روزنامه وطن امروز که تا به امروز واکنشی به مرگ مهسا امینی نداشت امروز گزارش یک خود را به این موضوع اختصاص داده و تیتر زده: «از دروغ مجازی تا اغتشاش خیابانی».

نویسنده گزارش وطن امروز مرگ مهسا امینی را به دلیل سکته قلبی خوانده در ادامه نوشته است: حجم بالا از اکاذیب و شایعاتی که در چند روز گذشته از سوی برخی رسانه‌های داخلی ساخته و پرداخته شده و بی‌سابقه هم نبوده است، بیانگر این است که در چند روز گذشته نظارت درستی بر فضای مجازی و رسانه‌ای کشور نبوده و برخورد درخوری با شایعه‌پردازها نشده است. عدم نظارت صحیح بر فضای مجازی و عدم برخورد با دروغ‌پردازان، باعث شده در روزهای اخیر شاهد حجم بالایی از محتوا باشیم که از سوی جریان ضدانقلاب صرفا در راستای اهانت به مقدسات و ارزش‌های جامعه دینی ایران و همچنین مقامات کشور تولید شده است.

در ادامه از برخورد با معترضان خبر داده و نوشته: البته آنطور که پیداست، دستگاه قضا قصد دارد با افرادی که اقدام به دروغ‌پردازی می‌کنند، برخورد کند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

واکنش وزیر نفت به ماجرای ارسال سوخت به لبنان/پولش را می گیریم

چ سپتامبر 21 , 2022
ایسنا نوشت: وزیر نفت درباره بحث دریافت هزینه تامین سوخت لبنان گفت که سال گذشته هم صادرات سوخت به لبنان داشتیم و پول هرچه صادر کرده بودیم را گرفته‌ایم.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000