لبخند زدن کارمندان شهرداری در فیلیپین الزامی ‌شد

اعتمادآنلاین|

شهرداری یکی از شهرهای فیلیپین به کارمندان خود دستور داد با تمامی مراجعه‌کنندگان باید با لبخند برخورد کنند و در غیر این صورت جریمه سنگینی متحمل می‌شوند.

به گزارش اعتمادآنلاین، خبرگزاری فرانسه گزارش داد، شهردار شهر مولانای در استان کویزون فیلیپین در راستای بهبود خدمات ارائه‌شده از سوی شهرداری، به تمامی کارمندان شهرداری دستور داد در هر شرایطی در مقابل ارباب رجوع لبخند بزنند وگرنه جریمه خواهند شد.

بر اساس این دستورالعمل، اقدام مذکور در چارچوب خدمت صادقانه به مردم، اعطای احساس اطمینان و فراهم کردن شرایط دوستانه انجام می‌گیرد.

به گفته شهردار، تصمیم او بعد از دریافت شکایت‌های مختلف از سوی اهالی شهر به ویژه باغداران نارگیل و صیادان در رابطه با بدرفتاری کارمندان شهرداری با آنها در زمان مراجعه صورت گرفته است.

کارمندانی که از این دستورالعمل سرپیچی کنند، با مجازاتی تا کسر ۶ ماه حقوق یا تعلیق مواجه می‌شوند.

به گفته کارمندان، این دستورالعمل شهردار در حال حاضر با چالش بزرگ شیوع ویروس کرونا و استفاده کارمندان از ماسک مواجه است و دیگر کسی نمی‌تواند لبخند آنها را از زیر ماسک مشاهده کند.

پست بعدی

انتقاد احمد خاتمی از یک «دروغ» درباره ائمه جمعه

س جولای 26 , 2022
ایلنا نوشت: خاتمی گفت: برخی رعایت حجاب را اجبار توصیف می‌کنند، در حالی‌که اینجا اجبار معنا ندارد بلکه الزام حقوقی است زیرا حجاب قانون است و باید رعایت شود.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000