درخواست کیهان از دستگاه قضا برای «برخورد شدید» با معترضان

اعتمادآنلاین|

روزنامه کیهان در گزارشی با این ادعا که برخی تلاش دارند با ادامه دروغ‌پردازی‌ها (درباره مرگ مهسا امینی) دست به تحریک افراد کم‌اطلاع و گسترش این ماجرا به مسیری دیگر بزنند، از دستگاه قضا خواست با این دسته از افراد برخورد شود.

کیهان در بخشی از این گزارش نوشت: انتظار از دستگاه قضا و نهادهای امنیتی این است که همان‌طور که رئیس دادگستری استان تهران تاکید کرد، با کسانی که قصد به هم زدن امنیت روانی و آرامش جامعه از طریق دروغ‌پردازی و شایعه‌‌سازی دارند به شدت برخورد شود. اینکه برخی چهره‌های سیاسی معلوم‌الحال یا کانال‌های مجازی و افراد وابسته به آنها در کمک به ضدانقلاب مشغول دروغ‌پردازی باشند و با سخیف‌ترین عبارات نظام را مورد تهمت قرار دهند و این اقدامات بازخواست و هزینه‌ای برای آنها نداشته باشد اصلا پذیرفته نیست.

نویسنده در پایان تاکید کرده است: مسامحه با این افراد و جریانات که باعث انحراف اذهان و فریب جامعه می‌شوند باعث آسیب به جامعه و جری‌تر شدن این دروغگویان با سابقه می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

ارسال پیامک‌های با محتوی نام «مهسا امینی» محذئذ شد؟

س سپتامبر 20 , 2022
تسنیم نوشت : رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات گفت :آنچه روزنامه شرق به نقل از بنده بیان کرده صحیح نیست و خبر از ابتدا اشتباه منتشرشده است .

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000