اعتراف مهم ستاره کشتی ایران؛ عجله کردم

اعتمادآنلاین|

محمدرضا گرایی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک، درباره کسب مدال نقره جهان و شکست دور از انتظار مقابل کشتی‌گیر صربستان در دیدار نهایی، گفت: در مبارزه فینال مقداری در امتیاز گرفتن عجله کردم که همین موضوع به ضررم تمام شد و باعث شد امتیاز از دست بدهم. در ثانیه‌های پایانی نیز کشتی از دستم در رفت و در نهایت نتوانستم به مدال طلا برسم.

به گزارش خبرورزشی، گرایی در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد خود در این رقابت‌ها راضی است یا خیر، خاطرنشان کرد: تا قبل از فینال کشتی‌هایی که می‌خواستم را گرفتم اما در فینال عجله کردم و همین عجله باعث شکستم شد. ان‌شاءالله در مسابقات بعدی با برطرف کردن نقاط ضعفم، دیگر این اشتباهات را تکرار نکنم و در نهایت با کسب مدال طلای المپیک باز هم باعث شادی هموطنانم شوم. مهمترین هدف من تکرار طلای المپیک است و در این راه با همه توانم تمرین می‌کنم و رو به جلو می‌روم.

گرایی درباره کناره گیری محمد بنا از سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی، گفت: آقای بنا کارنامه مشخصی در کشتی فرنگی ما دارد که نیازی به توضیح درباره آن نیست. او اسطوره کشتی فرنگی ایران است و در این چند سال نیز کشتی فرنگی ما با او به مدال های زیادی رسیده است. نمی‌توانیم با یک رویداد درباره او نظر منفی بدهیم و کارنامه او را زیر سوال ببریم. او کارنامه قابل قبولی در کشتی ما داشته و امیدوارم هر کجا که هست سلامت و در کارش موفق باشد.

پرافتخارترین فرنگی‌کار حال حاضر ایران، در پاسخ به این سوال که آیا مخالف کناره گیری محمد بناست یا خیر، خاطرنشان کرد: ما کشتی‌گیر هستیم و این اختیار در دست ما نیست. برای ما فرقی نمی‌کند که چه کسی سرمربی تیم ملی باشد اما حضور محمد بنا در کنار ما باعث می‌شود انگیزه بیشتری بگیریم.

وی در ادامه درباره از دست رفتن فرصت طلایی ایران برای قهرمانی در رقابت‌های قهرمانی جهان با توجه به غیبت روسیه، گفت: نمی‌توانیم بگوییم چون روسیه در این مسابقات غایب بود، تیم‌های دیگر قدرتی نداشتند پس ما باید قهرمان می‌شدیم. کشتی فرنگی در اروپا مدعیان زیادی دارد و همانطور که دیدیم کشوری مثل صربستان ۴ مدال طلا کسب کرد. حتی اگر خود روسیه هم در این مسابقات حضور داشت باز هم نمی‌توانستیم بگوییم حتما روس‌ها قهرمان می‌شدند. خیلی از کشورها در کشتی فرنگی صاحب سبک هستند و قهرمانان شاخصی دارند که کار را واقعا سخت می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

با جدیت پیگیر روشن شدن تمامی ابعاد درگذشت مهسا امینی هستم

ی سپتامبر 18 , 2022
اعتمادآنلاین| انسیه خزعلی، معاونت زنان ریاست جمهوری در صفحه شخصی خود در توییتر خود نوشت: در گفتگوی مستقیم با والدین مرحومه ‎مهسا امینی، ضمن عرض تسلیت بابت غم از دست دادن فرزند عزیزشان، اطمینان دادم که با جدیت پیگیر روشن شدن تمامی ابعاد این موضوع هستیم. آیا این خبر مفید […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000