ضارب شهروندان شیرازی دستگیر شد

اعتمادآنلاین|

سرهنگ فرج شجاعی جمعه ۲۵ شهریور در گفت و گو با خبرنگاران در تشریح جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۹ صبح امروز، برابر تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر چاقو خوردگی چند نفر شهروند در یکی از مساجد شیراز بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

به گزارش ایسنا، او افزود: در بررسی‌های انجام شده مشخص گردید مردی ۳۲ ساله اهل یکی از شهرستان های اطراف شیراز به دلایل نامعلومی ۸ نفر شهروند را پس از پایان مراسم دعای ندبه در مسجد حاج‌عباس با چاقو مجروح کرده است.

این مقام انتظامی افزود: متهم با تلاش ماموران کلانتری ۳۴ جام جم دستگیر و به مقر انتظامی و ۸ نفر مصدوم نیز توسط ۴ دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان شهید رجایی شیراز منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز اظهار کرد: برابر استعلام انجام شده خوشبختانه وضعیت مصدومان رضایتبخش اعلام شده و تحقیقات از متهم درخصوص علت و انگیزه ارتکاب این جرم در دست بررسی است.

شجاعی بابیان اینکه مسئولان انتظامی شیراز با حضور در بیمارستان از مصدومان حادثه عیادت و دلجویی کردند، از شهروندان خواست به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و هرگونه اخبار را از طریق منابع رسمی و خبرگزاری‌های معتبرپیگیری و دریافت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

ابراهیم عامریان به دنبال رضا عطاران و نوید محمدزاده

ج سپتامبر 16 , 2022
مهر نوشت: ابراهیم عامریان می‌گوید برای ساخت فیلم سینمایی «انتهای باغ» به دنبال مذاکره با رضا عطاران برای ایفای نقش اصلی است.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000