یک کشته و ۲۲ مصدوم حاصل ۴ حادثه ترافیکی در خوزستان

اعتمادآنلاین|

عارف شرهانی اظهار کرد: در پی انحراف یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ که ساعت ۸:۰۵ امروز (۲۳ شهریورماه) در مسیر مرغ ایذه رخ داد، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: مصدومان این حادثه که پنج مرد ۳۴ ، ۴۵ و ۵۰ ساله بودند توسط تکنسین های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهدای ایذه انتقال یافتند.

سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ نیز که ساعت ۱۴:۱۱ امروز در کیلومتر ۱۰ محور شادگان به سربندر رخ داد، یک مرد ۷۰ ساله جان باخت.

وی افزود: در این حادثه پنج نفر نیز مصدوم شدند که سه نفر توسط تکنسین های اورژانس ۱۱۵ در محل درمان شدند و دو نفر توسط آمبولانس جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

شرهانی گفت: در حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی تیبا که ساعت ۱۴:۵۶ امروز در کیلومتر ۱۰ محور هندیجان – ماهشهر رخ داد، پنج نفر مصدوم شدند.

وی افزود: مصدومان این حادثه که یک پسر ۱۴ ساله، ۱۷، ۱۸ و دو مرد ۴۰ و ۵۵ ساله بودند توسط تکنسین های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان ماهشهر انتقال یافتند.

وی عنوان کرد: در حادثه برخورد یک دستگاه خودروی پژو و یک دستگاه تیبا نیز که ساعت ۱۷:۱۰ امروز در کیلومتر محور اهواز – اندیمشک رخ داد، هفت نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در این حادثه سه مرد ۲۵، ۳۵ و ۶۴ ساله و چهار زن ۲۳، ۲۵، ۳۹ و ۵۵ ساله مصدوم شدند که سه نفر توسط تکنسین های اورژانس ۱۱۵ در محل درمان شدند و چهار به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافتند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

تأکید حزب اتحاد ملت بر شکل‌گیری توافقی در چهارچوب منافع ملی

چ سپتامبر 14 , 2022
اعتمادآنلاین| در ابتدای این جلسه آذر منصوری با تسلیت فرارسیدن ایام اربعین حسینی، درس‌آموزی از آزادگی اباعبدالله(ع) را نیاز امروز برشمرد و با انتقاد از تداوم بازداشت مصطفی تاجزاده، خواستار رسیدگی کامل به وضعیت سلامتی وی، به دلیل مشکلات قلبی شد. اعضای دفتر سیاسی حزب نیز خواستار آزادی هرچه سریعتر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000