مسئولان داخلی بلاتکلیفی برجام چه کسانی هستند

اعتمادآنلاین|

احمدمازنی، نماینده سابق مجلس و عضو فراکسیون امید مجلس دهم گفت: مسئولان ما در کنار رفتار جناحی و سیاسی زمان تصمیم گیری حتما به وجدان،‌ ایمان،‌ اعتقادات و قضاوت تاریخ توجه می کنند و صرفا موضوع حفظ سبد رأی نمی تواند تعیین کننده در تصمیم گیری ها باشد.

به گزارش نامه نیوز، مهم‌ترین بخش‌های گفت‌وگوی احمد مازنی را در ادامه می‌خوانید:

*توپ برجام در زمین رئیسی است چه آن را بپذیرد و چه زیرش بزند، مسئول است»،‌ هرچند تنها مرجع این خبر عباس عبدی است و کس دیگری نفیا و اثباتا واکنشی به آن نشان نداده اما از آنجا که تاکنون هیچ یک از مقامات دولت سیزدهم به تکذیب آن نپرداخته، می توان تا حد قریب به یقین ملاک را بر صحت خبر گذاشت. حال سئوال این است چرا رئیسی با وجود آنکه می بیند کشور در وضعیت بلاتکلیف قرار دارد، تصمیم نهایی را درباره برجام نمی گیرد؟

احمد مازنی

*خبری که ما داریم این است که رهبر معظم انقلاب مسئولیت برجام را به رئیس جمهور محول کرده اند. اگر این خبر صحیح باشد، چون مسئولیت تصمیم گیری درباره برجام بر عهده آقای رئیسی قرار دارد و او رئیس جمهور و رئیس شورای عالی امنیت ملی است بنابراین باید پاسخگو باشد.

* البته بخشی از تعلل آقای رئیسی در تصمیم گیری به قانون مجلس یازدهم بر می گردد که در همان ماه های ابتدایی آغاز کارش مصوبه ای گذراند و برای دولت آقای روحانی محدودیت و بن بست مذاکراتی ایجاد کرد. اگر آن مصوبه نبود شاید در همان دولت قبل توافق حاصل و احیای برجام امضا شده بود و کار به اینجا نمی کشید.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

طالبان درگیری مرزی با نظامیان پاکستانی را تایید کرد

چ سپتامبر 14 , 2022
اعتمادآنلاین| بلال کریمی امروز چهارشنبه در حساب کاربری توئیتری خود نوشت این درگیری دیروز سه‌شنبه پس از آن رخ داد که نیروهای پاکستان قصد ایجاد یک پاسگاه مرزی در مرز پکتیا را داشتند اما با ممانعت نیروهای مرزی طالبان مواجه شدند. به گزارش ایرنا، به نقل از خبرگزاری جمهور، به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000