روسیه تبلیغ «زندگی بدون فرزند» را ممنوع می‌کند

اعتمادآنلاین|

مجلس دومای روسیه قرار است به زودی طرح ممنوعیت تبلیغ برای‌‌ ایدئولوژی زندگی بدون فرزند را در دستور کار خود قرار دهد.

به گزارش اعتمادآنلاین، خبرگزاری نووستی روسیه اعلام کرد: دو نماینده پارلمان بشکیریا روسیه طرح پیشنهادی این قانون را در سایت رسمی پارلمان روسیه منتشر و اعلام کردند، قرار است در دوما مورد بررسی قرار گیرد.

در چارچوب این طرح قرار است با ایجاد تعدیل‌‌هایی در قانون فعلی روسیه، پرداختن و طرح مسائل مربوط به چشم‌پوشی داوطلبانه از فرزندآوری و تبلیغ خانواده بدون فرزند در میان کودکان ممنوع اعلام شود.

طراحان این قانون تاکید دارند ‌‌ایدئولوژی زندگی بدون فرزند یک رفتار اجتماعی ویرانگر بوده و ترویج اندیشه‌های عدم فرزندآوری با ارزش‌های سنتی خانواده و نیز سیاست کشور در تضاد قرار دارد و می‌تواند منجر به فروپاشی جامعه شود.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

مقدمات سفر رئیسی به نیویورک فراهم شده است

چ سپتامبر 14 , 2022
اعتمادآنلاین| غلامحسین اسماعیلی، رئیس دفتر رئیس جمهوری در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر سیدابراهیم رئیسی به ازبکستان، اظهار کرد: این سفر چندوجهی است. هم یک سفر دوجانبه در ازبکستان انجام می‌شود و هم وزرای همراه وی با همتایان خود در آن کشور دیدار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000