تصاویر | جدیدترین محموله موشک های پیشرفته آلمان برای ارتش اوکراین

امروزه اوکراین بالاترین تنوع سیستم‌های توپخانه‌ای در تاریخ را دارد و گلوله‌های پیشرفته زیادی نظیر Vulcano نیز برایشان در نظر گرفته شده است. اروپایی ها که پوتین به خاطر حمایت های شان از دولت اوکراین در جنگ فرسایشی اوکراین به یک زمستان سردتهدید کرده که بزودی از راه می رسد ، انواع سلاح ها از جمله موشک های هوشمند ضد تانک را برای دولت زلنسکی فرستادند و اینگونه سعی کردند باعث تاب آوری اوکراین شوند اما این دولت ها در برابر تمام تبعات خانمان سوز جنگ برای مردم اوکراین ،تلاشی جدی برای کاهش تنش و پایان مسالمت آمیز آن نکرده اند. در ادامه گزارش گجت نیوز از موشک های گوناگون اهدایی به ارتش اوکراین و ویژگی های فنی شان را بخوانید.

پست بعدی

رئیسی به ضرغامی «تذکر» داد؟ / پاتک سنگین علیه حمله تند ستاد نهی از منکر به وزیر میراث‌فرهنگی و گردشگری

ش سپتامبر 10 , 2022
فارس نوشت : در پی ادعای معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر مبنی بر تذکر رئیس‌جمهوری به وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، خبرنگار ما کسب اطلاع کرد که این موضوع صحت نداشته و چنین تذکری از سوی رئیسی، ریاست جمهوری به مهندس عزت‌الله ضرغامی داده نشده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000