انکونکو جایگزین بنزما می‌شود

اعتمادآنلاین|

کریم بنزما بازیکنی کلیدی و تأثیر گذار در خط حمله رئال مادرید است اما این بازیکن جایگزینی در خط حمله رئال مادرید ندارد و این نگرانی‌های را در تیم به وجود آورده است.

از یک طرف سن و سال بنزما و از طرف دیگر ترس از آسیب دیده‌گی این بازیکن باعث شده تا سران باشگاه به دنبال جایگزینی شایسته برای این بازیکن باشند.

ارلینگ هالند و کیلیان ام‌باپه دو بازیکنی بودند که رئال مادرید امیدوار به جذب آنها بود اما هر دو بازیکن به رئال پاسخ منفی دادند.

برنامه دیونسا سنترال اسپانیا اعلام کرد که انکونکو مهاجم لایپزیگ گزینه جدید رئال مادرید برای جایگزینی بنزما است به طوری که فلورنتینو پرس برای جذب این بازیکن اعلام آمادگی کرده است.

انکونکو فصل قبل توانست در رقابت های مختلف برای لایپزیگ ۳۵ گل به ثمر برساند و رقم فسخ قرارداد او ۶۰ میلیون یورو است.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

بازی برابر ولز مهم‌ترین دیدار ایران است

ش سپتامبر 10 , 2022
اعتمادآنلاین| تیم ملی فوتبال ایران در بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با سه تیم انگلیسی‌زبان روبه‌رو است. انگلیس، ولز و آمریکا رقبای تیم ملی ایران در گروه B جام جهانی هستند. به جز انگلیس که صاحب قدرتمندترین لیگ باشگاهی دنیا است و بسایری این تیم را از مدعیان جام جهانی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000