باز هم تحقیق و تفحص از خودروسازان!

یک عضو کمیسیون صنایع از تقدیم تقاضای برخی نمایندگان برای تحقیق و تفحص از شرکت‌های خودروساز به هیئت رئیسه کمیسیون صنایع خبر داد. یک عضو کمیسیون صنایع از تقدیم تقاضای برخی نمایندگان برای تحقیق و تفحص از..

5f1d30bd37e1f_2020-07-26_11-59 یک عضو کمیسیون صنایع از تقدیم تقاضای برخی نمایندگان برای تحقیق و تفحص از شرکت‌های خودروساز به هیئت رئیسه کمیسیون صنایع خبر داد.

یک عضو کمیسیون صنایع از تقدیم تقاضای برخی نمایندگان برای تحقیق و تفحص از شرکت‌های خودروساز به هیئت رئیسه کمیسیون صنایع خبر داد، این در حالی است که طی پنج دوره قبل مجلس (مجالس ششم تا دهم) چهار نوبت تحقیق و تفحص از شرکت های خودروساز انجام شده است که اتفاقا آخرین مورد آن در روزهای پایانی فعالیت مجلس دهم در تاریخ 30 اردیبهشت امسال قرائت شد.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی، عضو کمیسیون صنایع گفت: به دنبال گران شدن بیش از حد و غیرمنطقی قیمت خودرو توسط شرکت‌های خودروساز و پایین آمدن کیفیت این محصولات، با پیشنهاد بنده و استقبال دیگر همکاران طرح تحقیق و تفحص از این شرکت‌ها به جریان افتاده است.
وی در ادامه افزود: تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت‌های خودروسازی را به هیئت رئیسه کمیسیون صنایع تقدیم کرده ایم و بررسی این موضوع در دستور کار کمیسیون قرار دارد.
این اصرار مجدد بر تحقیق و تفحص از خودروسازان در حالی است که گزارش قرائت شده در 30 اردیبهشت حاوی نکات مهمی درباره صنعت خودرو است و پیگیری آن ها برای اصلاح صنعت خودرو ضروری است و تحقیق و تفحص جدید عملا دوباره کاری و حتی با توجه به گزارش مجالس قبل تر چند باره کاری محسوب می شود.در همین حال یکی از فعالان فضای مجازی در توئیتی درباره این اتفاق موضع گرفت و نوشت: طی پنج دوره قبلی مجلس چهار نوبت تحقیق و تفحص از خودروسازان انجام شده است از جمله در مجلس قبل. اکنون یک نماینده که دور قبل نیز در مجلس حضور داشته است گفته که تحقیق و تفحص از خودروسازان در دستور کار است. ظاهرا تحقیق و تفحص یک ژست سیاسی است. لطفا همان تحقیق و تفحص های قبلی را پیگیری اجرایی،تقنینی و قضایی فرمایید.

پست بعدی

حمله یک زن به روحانی تبریزی

ی جولای 26 , 2020
یک زن با چاقو در تبریز به سمت یک روحانی حمله کرد. روحانی تبریزی که از سوی یک زن چاقوکش مورد هجوم قرار گرفته بود نجات یافت. حجت الاسلام فرامرز اصولی در خصوص حادثه جمعه شب گذشته که برای وی پیش آمد اظها..

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000