مشورت کی‌روش با دو مربی لیگ برتری

اعتمادآنلاین|

کی‌روش در روزهای اخیر با ساپینتو و مورایس مربیان پرتغالی تیم‌های استقلال و سپاهان صحبت کرده و از آنها در مورد کیفیت بازی‌های لیگ برتر و هم چنین بازیکنان دو تیم استقلال و سپاهان سوال کرده.

به گزارش خبرآنلاین، البته ۴۷ بازیکن برای همراهی تیم ملی در سفر به اتریش لیست شدن و فدراسیون فوتبال برای گرفتن ویزای همه آنها اقدام کرده و تیم ملی در نهایت با ۲۳ بازیکن راهی اتریش خواهد شد. به واقع کارلوس کی روش باید بازیکنان نهایی را از بین این ۲۳ نفر انتخاب کند.

او لیست ۴۷ نفره تیم ملی برای سفر به اتریش را از فدراسیون فوتبال دریافت کرده و مدام با افراد مورد اطمینان خود در تهران برای ارزیابی عملکرد فنی این این بازیکنان تماس میگیرد تا در نهایت از بین آنها ۲۳ بازیکن را برای سفر به اتریش انتخاب کند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

ورود فیفا به اتفاقات بازی ایران و لبنان

چ سپتامبر 7 , 2022
اعتمادآنلاین| در جریان آخرین دیدار تیم فوتبال کشورمان در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی اتفاقاتی رخ داد که سبب واکنش فیفا شد. به گزارش فارس، پس از این اتفاق کمیته انضباطی فیفا، روز گذشته نامه‌ای را به فدراسیون فوتبال ارسال کرد و با توجه به تخلفات پنج‌گانه رخ داده در این […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000