اقتصاد آلمان زیر تیع جنگ اوکراین

اعتمادآنلاین|

وزارت اقتصاد آلمان اعلام کرد، در حالی که جنگ در اوکراین همچنان بر بزرگ‌ترین اقتصاد اروپا ضربه می‌زند، سفارشات صنعتی آلمان برای ششمین ماه متوالی در ماه جولای کاهش یافت.

به گزارش ایسنا، ارقام اداره آمار فدرال نشان می‌دهد که سفارشات برای کالاهای صنعتی ۱.۱ درصد در ماه در شرایط فصلی کاهش یافته است که در مقایسه با جولای ۲۰۲۱، سفارشات ۱۳.۶ درصد کاهش یافته است.

تحلیلگران در نظرسنجی رویترز، کاهش ۰.۵ درصدی را در ماه جولای پس از کاهش سفارشات به میزان ۰.۳ درصد در ژوئن پیش‌بینی کرده بودند. تعدیل اقتصاد جهانی، کمبود مواد و افزایش قیمت‌ها در حال حاضر باعث ایجاد مشکلاتی برای صنعت شده است.

وزارت اقتصاد اعلام کرد: توسعه تقاضا در بخش تولید در ابتدای سه ماهه سوم با توجه به جنگ و قیمت بالای گاز همچنان ضعیف بود. بر اساس گزارش اداره آمار، سفارشات داخلی به طور خاص در ماه جولای ۴.۵ درصد کاهش یافت در حالی که سفارشات از خارج از کشور ۱.۳ درصد افزایش یافت.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

بی‌اطلاعی رستم قاسمی از دلیل بازداشت مکارم شیرازی

چ سپتامبر 7 , 2022
اعتمادآنلاین| وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به سوالی مبنی‌بر بازداشت یکی از مشاورانش در وزارتخانه گفت: یک نفر از مقامات اطرافیان ما بازداشت شده و ما اطلاع نداریم به چه دلیل بازداشت شده است. شاید افرادی از نظر سیاسی با من زاویه داشته باشند، اما اگر کسی در موضوع […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000