این پیرمرد اوکراینی با تفنگ خود سوخو-۳۴ روسی را منهدم کرد

اعتمادآنلاین|

دولت اوکراین مدعی شده که یک پیرمرد بازنشسته اوکراینی توانسته یک جت Su-34 روسی را با تفنگ ساقط کند.

به گزارش روزیاتو، والری فدروویچ زمانی که جت دشمن در آسمان شهر چرنهیف پرواز می کرد به سمت آن شلیک کرد، این ادعایی است که نیروهای مرزبانی اوکراین مدعی آن شده اند.

گفته می شود که این شلیک به جت روسی برخورد کرده است، جنگنده ای که حدود ۷۴ میلیون پوند قیمت دارد و تصاویر منتشر شده نیز ساقط شدن این جنگنده را نشان می دهد.

اکنون نیروهای مرزبانی اوکراین به این مرد بازنشسته اوکراینی مدال شجاعت داده و او را قهرمان خطاب قرار داده است. ویدیو منتشر شده توسط نیروی مرزبانی اوکراین نشان می دهد که فدروویچ با تفنگی که روی شانه اش قرار دارد در شهری قدم می زند که بخش اعظم آن در اثر بمباران های روسیه ویران شده است.

او بخش هایی از جنگنده روسی ساقط شده را پیدا کرده و در گاراژش نگهداری می کند.

این تنها یکی از داستان های عجیبی است که از مشارکت غیرنظامیان اوکراینی در مقابله با حمله روسیه به کشورشان خبر می دهد. این داستان پس از آن مخابره می شود که اوکراین مدعی شده یک هواپیمای روسی را بدون پرتاب حتی یک موشک ساقط کرده است.

یاروسلاو ملنیک که مدال شجاعت اوکراین را نیز دریافت کرده مدعی شده است که پس از اینکه خلبان روسی در می یابد سیستم دفاع هوایی اوکراین او را شناسایی کرده است، پیش از این که هواپیمایش مورد اصابت قرار گیرد، از هواپیما بیرون می پرد. این اتفاق ظاهراً در منطقه خارکیف رخ داده است، جایی که اکنون اصلی ترین مرکز تمرکز جنگ روسیه و اوکراین است.

آیا این خبر مفید بود؟ 3 1

نتیجه بر اساس 3 رای موافق و 1 رای مخالف

پست بعدی

سریع‌ترین پهپاد جاسوسی دنیا رونمایی شد+ ویدئو

چ سپتامبر 7 , 2022
اعتمادآنلاین| . آیا این خبر مفید بود؟ 1 1 نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 1 رای مخالف

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000