کلاهبرداری ۸۱۰ میلیاردی با خودروهای لیزینگی

اعتمادآنلاین|

۱۳ نفر از اعضای باند جعل و کلاهبرداری لیزینگ خودرویی که با فریب مالباختگان ۸۱۰ میلیارد ریال به چنگ آورده بودند، بازداشت شدند.

به گزارش اعتماد آنلاین، ماموران انتظامی غرب استان تهران با انجام اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند، افرادی در قالب فروش خودروهای لیزینگی در حوزه غرب استان تهران اقدام به کلاهبرداری می‌کنند.

ماموران با انجام اقدامات فنی و شیوه ‌ای نوین و علمی پلیس، ۱۳متهم را در این خصوص شناسایی و پس از هماهنگی قضائی دستگیر کردند.

در تحقیقات پلیسی مشخص شد، متهمان خودروهای لیزینگی را با نام افراد بی‌سواد به مبلغ ۳ میلیارد ریال به صورت اقساطی خریداری و با جعل مدارک به گونه‌ای که تمامی اقساط آن پرداخت و تسویه شده است، به قیمت ۱۰ میلیارد ریال به فروش می‌رساندند.

متهمان در بازجویی‌های پلیس، به ۸۱ مورد جعل و کلاهبرداری به مبلغ ۸۱۰ میلیارد ریال اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

ورود حوزه‌های علمیه در فناوری هوش‌مصنوعی شتاب گیرد

س سپتامبر 6 , 2022
اعتمادآنلاین| آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه در دیدار اعضای ستاد راهبری فناوری‌های هوشمند حوزه‌های علمیه و مدیران کلان‌پروژه هوش‌مصنوعی و علوم‌اسلامی گفتند: ورود حوزه‌های علمیه در فناوری‌های نو به ویژه هوش‌مصنوعی بایستی فعالانه، دقیق، عمیق، سنجیده، به‌هنگام، باشتاب و مبتنی‌بر سنن، شئون و موازین حوزوی باشد. همچنین استمرار مسیر این […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000