ثبت نام وام اربعین آغاز شد+ اینفوگرافی

اعتمادآنلاین|

پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه 3 تا 5 میلیون تومانی خبر مهم وزیر اقتصاد بود برای زائران اربعین امسال و مهمتر اینکه زائران برای دریافت این تسهیلات نیازی به مراجعه به بانک ندارند.

به گزارش تسنیم، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرده: تا سقف پنج میلیون تومان تسهیلات برای حضور زمینی زائران اربعین حسینی (ع) در بزرگ‌ترین اجتماع بشری جهان از سوی بانک‌های زیرمجموعه این وزارتخانه پیش‌بینی شده است.

وی افزود: به منظور پرداخت این وام، پس از هماهنگی‌هایی که با سازمان برنامه و بودجه، سازمان حج و زیارت، ستاد مرکزی اربعین، پلیس گذرنامه و بانک‌ها صورت گرفت، زائران سرپرست خانواری که یارانه دریافت می‌کنند، پس از درخواست این تسهیلات در سامانه حج و زیارت (سماح) در صورتی که از مرزهای زمینی خارج شوند، مبلغ این تسهیلات به‌صورت خودکار و بدون نیاز به مراجعه به بانک‌ها به حساب یارانه آنها واریز شده و با اقساط یک‌ساله از یارانه آنها کسر خواهد شد.

14010615102310744260398410

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

دولت سیزدهم آرمان‌های امام خمینی (ره) را برجسته کرد

س سپتامبر 6 , 2022
اعتمادآنلاین| دهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری صبح امروز سه‌شنبه در ساختمان قدیم مجلس آغاز شد. به گزارش ایرنا، آیت‌الله احمد جنتی، رئیس ممجس خبرگان در ابتدای این نشست با اشاره به راهپیمایی اربعین گفت: محدودیت‌های سنوات اخیر مثل بیماری کرونا و مشکلات مربوط به گذرنامه برطرف شده است. رئیس […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000