مثل برخی‌ دست‌مان در جیب کارگران کارخانه نیست، حد خودشان را بدانند

اعتمادآنلاین|

حسین خبیری دوشنبه شب پس از پیروزی سه بر یک پرسپولیس مقابل هوادار، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم. نوع بازی پرسپولیس هجومی شده و فوتبال هوادار پسندی از خود به نمایش می‌گذاریم. گلی که دریافت کردیم پنالتی نبود و همه دیدند داور اشتباه کرد.

به گزارش ایرنا، وی درباره شرایط مالی باشگاه پرسپولیس گفت: این تیم برای هواداران است و اکنون که وارد بورس شدیم، شفاف عمل می‌کنیم. مثل بعضی‌ها دست‌مان در جیب کارگران کارخانه و بیت المال نیست. آن مدیر روابط عمومی که ادعا کرده قرارداد هنگفتی با مهاجمان خارجی پرسپولیس بسته شده باید در مراجع قضایی ثابت کند. از او شکایت کردیم و باید حد خودش را بداند.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس ادامه داد: رقم قرارداد ما شفاف است و آن‌ها هستند که شفافیتی ندارند. امیدوارم دیگر جرات نکنند درباره چنین مسائلی بر علیه پرسپولیس صحبت کنند چون با جواب کوبنده‌ای مواجه می‌شوند.

وی درباره حضور هواداران در ورزشگاه بیان کرد: فوتبال به سمت حرفه‌ای گری رفته و بازی بدون هوادار ایده عجیبی است. جای دیگر یک هوادار خطایی کرده اما ما را محروم می‌کنند و این بسیار خنده دار است. هفته گذشته دیدید بانوان پرسپولیسی چقدر باشخصیت هستند. فدراسیون باید در صدور احکامش تجدید نظر کند چون فوتبال بدون هوادار مزه‌ای ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

«پوتین» از انرژی به عنوان سلاح استفاده می‌کند!

د سپتامبر 5 , 2022
اعتمادآنلاین| اورزلا فون در لاین رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا امروز دوشنبه با انتشار پیامی در حساب توئیتر خود درباره بحران انرژی در اروپا گفت: پوتین با قطع عرضه و دستکاری بازارها از انرژی به عنوان سلاح استفاده می‌کند! به گزارش مهر، به نقل از خبرگزاری آناتولی، رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000