رضایی: هیچ اقدامی بی‌پاسخ نمی‌ماند، چه آمریکا باشد چه رژیم‌صهیونیستی

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در توئیتر خود نسبت به ایجاد مزاحمت برای هواپیمای مسافربری ایرانی بر فراز سوریه واکنش نشان داد. محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به ایجاد مزاحمت جنگنده های آمری..

5f1b27d6449ef_5f1b27d6449f2 دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در توئیتر خود نسبت به ایجاد مزاحمت برای هواپیمای مسافربری ایرانی بر فراز سوریه واکنش نشان داد.

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به ایجاد مزاحمت جنگنده های آمریکایی برای هواپیمای مسافربری شرکت ماهان ایران بر فراز سوریه نوشت:« هیچ اقدامی بی پاسخ نمی‌ماند. چه آمریکا باشد چه رژیم‌صهیونیستی.»

واکنش محسن رضایی به

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در توئیتر خود نسبت به ایجاد مزاحمت برای هواپیمای مسافربری ایرانی بر فراز سوریه واکنش نشان داد.

پست بعدی

اقدام شیطانی 11 مرد با یک دختر 18 ساله / آن ها خیلی بی رحم بودند

ج جولای 24 , 2020
11 مرد به جرم تجاوز گروهی به یک دختر محکوم به زندان شدند. یک گروه یازده نفری از مردان جوان که به تجاوز گروهی به یک دختر در شهر فرایبورگ در جنوب غربی آلمان متهم بودند، در دادگاه مجرم شناخته شدند. دادگاه منطقه‌ای آلمان روز پنجشنبه دوم مرداد برای این مردان جوان که عمدتا تابعیت سوری دارند، تا پنج سال و نیم زندان مجازات تعیین کرده است. این مردان جوان که بین 18تا 30 سال سن دارند متهم بودند در اکبر 2018 به دختر جوانی که 18 ساله و دانشجو بوده بیرون از یک دیسکو در شهر فرایبورگ گروهی تجاوز کرده‌اند. جرم دو تن از این مردان هم رها کردن این دختر جوان و عدم کمک به او اعلام شده است. یکی از این دو به چهار ماه و دیگری شش ماه حبس تعلیقی محکوم شده‌‌اند. این دادگاه یک‌سال به طول انجامید. این پرونده به بحث‌های زیادی بین طرفداران مهاجران و مهاجرستیزان در آلمان دامن زد. 11 مرد به جرم تجاوز گروهی به یک دختر محکوم به زندان شدند. پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com) حوادث/ جنایی 3 مرداد 1399 - 19:08 یک گروه یازده نفری از مردان جوان که به تجاوز گروهی به یک دختر در شهر فرایبورگ در جنوب غربی آلما..

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000