توضیح دادستان تهران درباره استعلام سوابق نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال

اعتمادآنلاین|

​دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: درخواست استعلام سوابق نامزدهای فدراسیون فوتبال در تاریخ ۲ شهریور به دادستانی تهران واصل شد و همان روز، سوابق این افراد در اختیار مرجع استعلام گیرنده قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، به نقل از قوه قضاییه علی صالحی در جلسه امروز شورای عالی قضایی با اشاره به درخواست استعلامی که از جانب دبیر کل فدراسیون فوتبال در راستای اعلام وضعیت پرونده‌های قضایی نامزدهای ریاست این فدراسیون به دادستانی تهران واصل شد اظهار کرد: درخواست استعلام سوابق نامزدهای فدراسیون فوتبال که در تاریخ ۱ شهریور در فدراسیون فوتبال تنظیم شده بود، در تاریخ ۲ شهریور به دادستانی تهران واصل شد و به محض وصول این استعلام در همان روز ۲ شهریور، سوابق این افراد در اختیار مرجع استعلام گیرنده قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

واکنش مسکو به انتخاب نخست وزیر جدید انگلیس

د سپتامبر 5 , 2022
اعتمادآنلاین| سرگئی بلیایف، مدیر بخش اروپایی وزارت خارجه روسیه گفت: هیچ پیش نیازی برای روابط مثبت با لندن وجود ندارد چون روابط مسکو و لندن با انتخاب لیز تراس به عنوان نخست وزیر جدید این کشور دچار تحول عجیبی نخواهد شد. به گزارش ایرنا، به نقل از اسپوتنیک، این دیپلمات […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000